Youtube: Nyttårsaften vlogg

På nyttårsaften var vi hjemme og slappet av, men vi måtte jo selvfølgelig gå inn i det nye året med fyrverkeri. Selvfølgelig filmet jeg det fra en ganske flott utsikt her hjemme. Jeg elsker å bo her på grunn av den utsikten. Så hvis du vil se masse fyrverkeri og hva jeg gjorde på nyttårsaften, trykk på videoen under og bli med på feiringen av det nye året.

Hvis du ikke vil gå glipp av flere videoer eller du vil sjekke ut andre videoer jeg har lagt ut, kan du klikke på linken under her som heter Youtube. Da kommer du til min kanal og alle videoene jeg har lagt ut frem til nå. Trykk på abonner for å ikke gå glipp av videoene fremover. Det er så mye spennende som skjer fremover.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Hei, liker godt å lese bloggen din 🙂 Jeg håper at det går greit å komme med litt innleggs ønsker 🙂
      ønsker at du kan ha spørsmålsrunde, enten skrive eller video
      ønsker mere sminke bilder/dagens outfit bilder 🙂

      ha en strålende dag 🙂

      1. Først, tusen takk for at du følger med på bloggen. Jeg vil gjerne ha en spørsmålsrunde. Sluttet å ha det fordi jeg ikke fikk noe særlig spørsmål, men etter det så har jo bloggen vokst masse. Så jeg kan få til det snart. Tusen takk for at du kommer med ønsker. Får se hvordan det blir med sminke og outfits fordi jeg går aldri noe sted. Når jeg går turer og sånt kan jeg jo komme med slike bilder, ute i skogen osv. Dette blir nok mer mot våren og sommeren. Ellers er det jo tiktok sminke som jeg godt kan legge ut bilder av her, for det syns jeg er veldig gøy. Skal se hva jeg kan få til utenom det. Igjen, tusen takk. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg