Youtube: litt av min hverdag

En ny video er nå på min youtubekanal. I dag tar jeg dere med på en typisk dag her hos meg og håper dere syns det er moro å se på. Fortell meg gjerne om dere vil ha flere slike videoer eller om dere har lyst til å se noe annet. Her kommer hvertfall dagens youtubevideo fra meg.

Om du vil se mer av mine videoer så finner du dem på linken under her. Mange flotte turer I skogen, reiser og plantene mine. Mye fint å se på og mer vil komme. Så hvis du ikke vil gå glipp av noe så anbefaler jeg deg å abonnere på kanalen min inne på youtube og trykke på bjella sånn at du får varsler når neste video kommer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg