Youtube: lager lysfat/adventstake

Da har det kommet ut en ny youtubevideo på min kanal. I dag setter vi sammen et lysfat som da blir min adventstake for i år. Og dette ble jeg skikkelig fornøyd med. Fortell meg gjerne hva du syns og hvordan du skal ha din adventstake i år. Har du kjøpt eller skal du sette sammen sånn som jeg har gjort? Og vil du være med å sette sammen denne så trykk på videoen under her.

Vil du se flere videoer så ligger det mange videoer på kanalen min. Ikke glem å abonnere og trykke på bjella om du vil se mer og ikke gå glipp av noen videoer fremover. Du finner link til min youtubekanal under her. Sammen med bloggen sin facebookside og min Instagram.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
      1. Takk. Skulle egentlig ha et mye større fat, men fant ikke noe i butikken. Så da måtte jeg ta et fat jeg hadde her hjemme. Og da ble det ikke mye pynt heller. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg