Youtube: kveldstur i snøværet

Noe av det vakreste som fins er jo når snøen daler ned og legger seg som et hvitt teppe over landskapet. Så jeg måtte jo ta meg en liten tur ut og filme litt til en ny youtubevideo. Ved å klikke på videoen under kan du bli med meg på en skikkelig koselig tur i snøværet. Det var jo så vakkert ute da det endelig begynte å snø godt.

Om du vil se mer av dette og andre julevideoer, kan du klikke deg inn på linken under her som heter Youtube. Da kommer du til min kanal og alle videoene som ligger ute. Det er mye å se på og enda mer kommer. Så da er det bare å glede seg. Trykk gjerne på abonner-knappen(gratis) for ikke å gå glipp av flere videoer. Så håper jeg du likte videoen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Fin video. Kos når man kan gå en tur når det er mye snø. Gikk en tur i skgen på søndag med snø på alle kanter. Da er det vinter og man bør nyte det. Men nå bl det mildt og all snøen er borte, heller snø enn glatt og guffent føre. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg