Youtube: Kjørte til Øygarden

Det ble litt av en tur når vi skulle kjøre hele veien til et vennepar av samboeren min. Vi hadde en veldig flott tur og det var utrolig flott å se så mye vakker natur, men når vi hadde kjørt i 3 timer så begynte jeg å kjenne at kroppen ikke var like glad for denne turen. Jeg vil allikevel si at det absolutt var verdt det. Sammen med samboeren min så fikk vi det veldig koselig og det har vært en tur jeg er veldig glad for at jeg ble med på. Og som jeg lovet så har jeg lagt ut en youtubevideo av turen bort hit. Så her kan du se hvordan det var.

Denne turen tok til sammen 8 timer med pauser. Det var langt og jeg var så utslitt da jeg kom frem at jeg ikke orket noe annet enn å sitte i stua og se i veggen til slutt, men med litt søvn så blir det alltid litt bedre.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg