Youtube: Julemarked på norsk folkemuseum

Det har nå kommet en ny youtubevideo ut på min kanal. Lyst til å bli med på et stort julemarked med masse flott å se på? Jeg tar dere med til norsk folkemuseum som har et skikkelig stort julemarked hvert år. De hadde så mye å se på, masse man kunne kjøpe og små smaksprøver i flere av bodene. Vi fikk til og med kjørt hest og kjerre. Og som om det ikke var perfekt nok så begynte det også å snø. Det ble en skikkelig magisk tur og du kan bli med på alt sammen ved å trykke på videoen under her. Bli med da vel.

Vil du se mer av mine julevideoer så finner du alt inne på min kanal. Bare klikk deg inn på linken under her som heter Youtube, så kommer du rett til kanalen min. Om du ikke får julestemning av det som ligger der så vet ikke jeg. Det er shopping, dekorering, juletre og baking. Ja, alt mulig for å få en flott jul. Og mer vil komme snart. Abonner(gratis) gjerne om du ikke vil gå glipp av noen av videoene fremover. Vi skal bl.a levere julekortene.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Fin video. Mye pent man kunne kjøpe her, kortreist mat og kaker. Det er fint at man holder på med slike ting i dag. Folk er trofaste med tradisjoner i disse dag… Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg