Youtube: julemarked og julegrantenning

I Ask var det julegrantenning for en liten stund tilbake. Selvfølgelig måtte jeg filme det. Og jeg må si at jeg ble veldig overrasket da jeg så hvor mye de hadde stelt i stand der nede. Ikke bare var det julegrantenning med show der, men det var også satt opp det mest koseligste julemarkedet også. Om du har lyst til å se det hele så kan du klikke på videoen under her og bli med meg på en magisk tur med masse julestemning.

Det kunne jo ikke vært koseligere enn dette. Jeg hadde det veldig fint. I år har vi virkelig fått gjort mye til jul og mer blir det. Så det er bare å følge meg. Fortsatt et par julemarked igjen å vise dere og mye annet spennende.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg