Youtube: Jeg snakker om depresjon

Akkurat nå sitter jeg med en stor klump i magen og er veldig nervøs for hvordan denne videoen vil bli tatt i mot. For en ting er å fortelle om dagen og hvordan psyken min er, her på bloggen. Noe annet er å stå foran et kamera og vite at det er folk der ute som skal se og høre meg fortelle om en veldig tung tid. Allikevel er det så viktig å sette et lys på psykisk helse og stå der med mine problemer. Fordi vi er ikke perfekte og ingen har et perfekt liv. Alle har noe de sliter med og jeg syns ikke man skal være flau eller redd for å fortelle det. Så derfor tar jeg mitt første steg ut i rampelyset og forteller hvordan jeg har det påen dårlig dag og hvordan jeg håndterer det. Forhåpentligvis vil jeg få mot nok til å fortelle mer senere, men jeg håper hvertfall at denne videoen kan hjelpe deg som sliter til å forstå at det er ok. Du er ikke alene og sammen er vi sterke!

Klikk på videoen for å spille av.

Takk for at du tok deg tid til å se videoen!

Ønsker du å se flere videoer ligger linken til youtubekanalen min under her. Det samme gjør linken til facebooksiden til bloggen. Der kan du følge bloggen og få varsel når jeg kommer med nye innlegg.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg