Youtube: hjem fra Vestlandet

Dere fikk jo se den fine kjøreturen på vei til Vestlandet. Den var jo utrolig fin med mye vakker natur. Og nå skal dere få se turen tilbake. For da vi dro hjem igjen så tok vi en annen vei enn da vi dro til. Vi fikk oppleve så mye vakker natur og det har jeg jo selvfølgelig lyst til å vise dere. Derfor lagde jeg en video av turen hjem også sånn at dere kan få se.

Om du ikke har sett den først videoen så kan du finne den på min youtubekanal. Da klikker du bare på linken nederst her som står under følg meg her og så får du opp kanalen min med alle mine tidligere videoer, men nå skal dere få se det jeg filmet på søndag.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

1 kommentar
    1. Det var en fin tur dere hadde med mye fin natur og fint vær? Hvor mange mil ble det? Bra at dere ble fornøyd med turen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg