Youtube: Halloween Decor Haul

Da var tiden endelig her. Videoen er ute og dere skal nå få se alle tingene jeg kjøpte nå sist, alt som har kommet etter den første videoen der jeg dekorerte stua og kjøkkenet (som du kan se ved å trykke HER). Jeg vil også komme med en house tour neste uke sånn at dere kan se hele leiligheten ferdig pyntet, men i dag skal dere få seg meg pynte litt i gangen. Så det er mye som skjer i dagens video. Håper dere liker den. Og hvis dere ikke vil gå glipp av flere videoer kan dere klikke dere inn på linken under videoen for å komme til min youtubekanal. Abonner gjerne for å få varsel om neste video. Det er så mange videoer som jeg har planlagt fremover, men først… La oss se på dagens halloweenvideo.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Her var det mye pynt til HW. Regner med at noe av dette kan bruks igjen til neste år. Det er lørdag og jeg skal snart se Lindmo fra i går. Hva dagen bringer veit jegikke men det blir trolig en tur til byen og kanskje en skogstur. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg