Youtube: Hagevlogg

Det ble en liten hagevlogg denne gangen. Jeg viser dere alle de søte fuglene som kommer på fuglebrettet og i tillegg skal dere få se noen blomster i hagen inni mellom. Også må jeg jo fortelle om verdensdagen for selvmordsforebygging. Beklager så mye for stemmen min. Den svikter litt fordi dette er et ganske vanskelig tema å snakke om. Jeg er ikke akkurat den som snakker om sånne ting til vanlig, men dette var alt for viktig til å ikke ta med i videoen. Så denne videoen er veldig personlig og faktisk litt vanskelig for meg å legge ut, men det er jo også en veldig fin video med fugler og blomster. Håper du liker den og håper du vil tenne et lys med meg kl.20:00. Her kommer videoen.

Du kan se denne og alle de andre videoene mine ved å klikke deg inn på linken under her som heter youtube. Da kommer du til min youtubekanal. Abonner gjerne. Det setter jeg veldig pris på om du gjør.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg