Youtube: fra jul til forest witch dekor

Denne gangen valgte jeg å gjøre noe litt annerledes med dekoren i stua osv. Jeg har blitt veldig glad i den forest witch stilen og hadde lyst til å ha litt mer av det rundt meg. Så i dagens youtubevideo får du se meg teste ut litt forskjellige kombinasjoner og til slutt få det ganske fint egentlig. Hvis du vil se den så trykker du bare på videoen under her. Bli med å dekorere med meg da vel.

Hvis du vil se mer og ikke gå glipp av flere videoer så kan du abonnere på kanalen min. Du finner link til youtubekanalen min rett under her. Sammen med Instagram som jeg også er veldig aktiv på, hvertfall på storyen. Følg meg gjerne. Det vil gjøre meg veldig glad.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg