Youtube: Første snødag

For en stund tilbake filmet jeg vinterens første snøfnugg. Det var så koselig og fint ute, men selvfølgelig smeltet det veldig fort. Så det ble ikke en veldig lang video. Jeg kommer til å lage andre slike videoer, men det er noe helt spesielt med vinterens første snø. Og det ville jeg dele med dere. Så hvis du trykker på videoen vil du også få se den første snøen som kom en mørk oktobernatt her hos oss.

Du kan også se mange andre videoer på min youtubekanal. Linken finner du under her. Abonner på kanalen min så får du med deg alle de fine vinter/julevideoene jeg har planlagt for dere.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

1 kommentar
    1. Flott video med søt musikk til. Det kommer nok litt snø her snart men ikke enda. Savner den egentlig ikke – alt går mye bedre uten. Det er lørdag og jeg våkna tidlig men har god tid så det er intet som haster i dag. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg