Youtube: blått landskap

Ny video er nå ute på youtube. Selvfølgelig legger jeg den i dette innlegget også. Du kan trykke på videoen under her og se på det som ble en veldig fin tur. Dette var turen som jeg egentlig bare skulle ta en liten rundtur. Så begynte jeg å gå og kom til krysset borti her. Da fant jeg plutselig ut at jeg ville gå nedover veien og opp til boligfeltet ved siden av. Som jeg også kommer til om jeg går igjennom den lille stien i skogen her, men denne gangen ble det altså ned den lange bakken. Utrolig vakker tur i et helt blått landskap. Lyset var jo helt fantastisk ute når jeg var ute. Det var faktisk derfor jeg fikk lyst til å gå mye lengre denne dagen. Så la oss ta en titt på dagens video.

Og hvis du vil se flere videoer som dette så burde du gå inn på linken under her som heter Youtube. Da kommer du til min kanal og der ligger det mange flotte videoer som dette. Det kommer også mange fine videoer fremover. Minimum 1 tur i uken blir lagt ut. Jeg legger også ut andre ting som f.eks reiser. Så det ligger jo mye fint fra i sommer blant annet. Verdt å sjekke ut om du liker naturvideoer og sånt. Og abonner gjerne på kanalen. Det vil gjøre meg veldig glad. Også håper jeg du likte videoen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg