Work, work, work

Da var middagen spist opp og jeg har mest lyst til å gå og legge meg igjen. Jeg skulle jo egentlig få mye ut av denne dagen, men så sovnet jeg og plutselig var halve dagen borte. Og de som har sovet midt på dagen vet hvor ødeleggende det kan være for resten av dagen. Heldigvis har jeg fått gjort noe i dag. Dagen begynte faktisk ganske bra. Så jeg har fått jobbet en god del. Jeg har også gått en tur i dag, sammen med samboeren min. Helt bortkastet tid har det jo ikke vært. Og jeg skal prøve å få jobbet mer i løpet av kvelden, men jeg ble skikkelig utslitt av å sove midt på dagen.

Selvom jeg sov et par timer så var jeg allikevel oppe rett etterpå og lagde middag. Man må bare bite det i seg og gjøre det beste ut av det. Derfor skal jeg prøve å holde meg våken frem til i kveld og jobbe masse.

I morgen kommer en ny dag med andre oppgaver. For at jeg ikke skal slite meg helt ut så må jeg prøve å bli ferdig med dagens oppgaver i dag. Så slipper jeg dobbelt opp med jobb i morgen. Blant annet må jeg få stelt og vannet plantene i morgen. Også er det jo på tide å ta nye bilder av dem til oppdateringen. Jeg må også få spilt inn resten av youtubevideoen, noe som også krever tid og energi. Så det er nok å finne på i morgen også. I det minste har jeg en plan på hva jeg skal gjøre og når jeg skal gjøre det. Hvertfall når det kommer til bloggen. Nå må jeg bare få flettet inn oppgavene til youtube inn i dette så blir det perfekt.

Men før noe som helst annet venter en annen jobb på meg, som jeg klarte å sovne fra. Godt det ikke er en “vanlig” jobb det er snakk om for denne kroppen gjør vist som den vil. På en måte er det jo bra at den får hvile når den trenge det, men samtidig er det litt kjedelig med tanke på alle planene for dagen. Vel, da får man vel bare jobbe enda hardere og jobbe inn de timene som har blitt sovet bort.

Starter nå…

Heldigvis er ikke alle dager kontorarbeid. Det ville vært en veldig kjedelig blogg. Faktisk tenker jeg også på litt annet innhold til youtube. Selvfølgelig vil turvideoene være hver fredag, men det hadde vært gøy å hatt noe mer enn bare det. Så det er noe hodet mitt jobber med for tiden. Hvem vet. Kanskje det blir noe mer spennende.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg