Witchy bitchy

Når vi var på tur rundt i gatene i stad så fant vi et veldig stilig bygg. Dette bygget hadde ikke utskjæringer eller skulpturer, men det var fortsatt ganske stilig. Grunnen til det var rett og slett at det var helt min stil. Det var en butikk som desverre ikke er åpen for tiden, men med tanke på det som var i vinduet og alt sånn så var det definnetivt en butikk som falt i smak. Jeg har veldig lyst til å se mer av den. Hva dem faktisk selger der inne. Det blir ikke nå, men jeg håper at jeg får sett inni butikken en dag. Sånn her så det hvertfall ut på utsiden av butikken. Ja, jeg måtte jo selvfølgelig ta noen bilder.

Butikken heter witchy bitchy beauty shop, men jeg er ikke helt sikker på hva det er annet enn at det ligger diverse ting i vinduet og navnet på butikken som tyder på en typisk witch/goth butikken.

Noe som også var veldig artig var at de hadde egne skilt med navn på gatene (deres versjon av gatenavnene). Der stod det Black cat smauet og witchy bitchy bakken. Det syns jeg var ganske stilig. Vel, alt ved butikken var stilig. Fargene på bygget, skiltet over døren, navnet på butikken og tingene i vinduet. Dette er definnetivt en butikk jeg skulle ønske at var åpen nå. Desverre åpner den ikke før vi har dratt hjem igjen, men det er definnetivt en butikk jeg skal besøke om den er her neste gang og den er åpen. Bare de detaljene på døra. Wow! Det er skikkelig kult!

2 kommentarer
    1. Det er en tattoo sjappe og piercing, de selger alt fra smykker, kostymer, special effekt sminke og accessories, røkelse, alternativ bøker, krystaller ouija brett og pendler og egentlig det meste innen alternativ livsstil 🙂 en absolutt must know butikk i følge meg og blir sjokket hver gang noen ikke vet om den ☺️ Men er også i mitt interesse felt så er vel ikke alle som har oppsøkt slike butikker overalt 🙂 men definitivt verdt et besøk om du liker den slags! Og de som eier den er super snille!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg