VR og planer

Samboeren min har kjøpt seg VR briller. De kom på døra nå så det var det. Nå ser jeg han aldri igjen. Neida, men det er noe han har hatt lyst på veldig lenge og jeg syns det er fint at han endelig kunne kjøpe seg dem. Så nå kan han spille og holde seg aktiv samtidig. Det er jo faktisk ganske genialt. For han er veldig glad i å spille så det å kunne gjøre noe gøy i stedenfor å dra på treningsstudio for å trene er jo ganske genialt. Nå er ikke dette så tungt som å trene med vekter osv. men absolutt mye bedre enn å sitte i en stol. Så det blir veldig gøy å høre fra han hvordan han syns det har vært åbruke dem. Akkurat nå har han rivd opp pakken, justert VR brillene og kommet seg inn på rommet for å teste de ut. Litt som et barn på julaften, men det betyr jo bare at han kommer til å ha det skikkelig gøy i dagene fremover.

Før pakken kom på døra så fikk vi spilt litt yatzy igjen og vi snakket masse sammen (før han forsvant inn på rommet). Nå er jeg egentlig ganske sliten så jeg lurer på om jeg bare skal legge meg ned og se litt på youtube. Mulig jeg sovner, hvis ikke skal jeg prøve å få blogget en gang til i kveld. Som sagt vet jeg ikke hva som skjer når jeg legger meg ned. I stad sovnet jeg litt så man vet aldri. Middagen hjalp ikke i det hele tatt. Mulig den gjorde alt mye verre. Uansett føler jeg meg ganske utslitt, men det går helt fint. Selvom jeg er sliten så har dette vært en fin dag. Jeg har kommet meg litt ut, spist god middag og hatt mye tid sammen med samboeren min. Dette har virkelig vært en flott dag så det å være sliten nå er helt greit.

Siden jeg ikke har fått tid og ork til å sette meg ned å male i dag så håper jeg at det blir mulighet for det i morgen. I tillegg har jeg en bestilling fra Kolonial som kommer i morgen og da har jeg noen veldig spennende ting å vise dere. Så noe spennende skjer i morgen uansett om jeg har energi/ork til å gjøre noe eller ikke. I tillegg til alt dette så håper jeg også at jeg klarer å få tatt en liten tur ut. Jeg har så lyst til å klare og gå en tur hver dag sånn som jeg gjorde i sommer, men det blir jo ikke så lange turer som jeg tok da. Det er noe kroppen min ikke har ork til nå. Når jeg ikke klarer en rundtur uten å bli svimmel så har jeg hvertfall ikke en sjans til å ta en tur på minimum 1 time, men uansett hvor kort tid det er ute så hjelper det mye på resten av dagen. Hvor vidt det hjelper når snøen kommer vet jeg ikke, men det blir et problem for når den tiden kommer. Akkurat nå vil jeg bare nyte de få høstdagene som er igjen.

Bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg