Vinterlandskap

Jeg og venninna mi skulle kjøre en liten tur for å kjøpe plantejord, men det eneste stedet som hadde det på lager var Hageland i Prestfoss. Så vi tok oss en liten kjøretur i går igjennom et nydelig vinterlandskap. Her kjørte vi Krødsherad-Prestfoss. Og det var litt av et vintereventyr. Så mange snødekte trær og uberørt landskap. Der likte jeg meg. Så da var det frem med mobilen for å ta noen bilder. For dette ville jeg virkelig dele med dere.

Det er veldig bra at venninna mi er såpass god sjåfør. For her var det jo et helt annet føre enn det man har på hovedveiene. Men takket være en dyktig sjåfør så kom vi oss trygt frem. Jeg fikk kjøpt jord og så ble det pizza når vi kom hjem igjen. Så det ble en veldig fin dag i går også.

Planene for dagen i dag blir å så noen frø. For til sommeren har vi store planer. Heng med og du får se alt det spennende som jeg skal dyrke i år. Nå som vi har en enormt stor plass ute, kan vi jo dyrke masse. Så dette gleder jeg meg veldig mye til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg