Ville dyr og fugler

Når jeg ser fugler eller dyr så må jeg bare ta bilder av dem. Og det var nøyaktig det jeg gjorde når jeg så Canada goose på vei til butikken. Da parkerte vi ved butikken, løp over veien og klatret over gjerdet. Bare for å få bilde av disse flotte fuglene. Og bilder, ja, det ble det nok av. Her er noen av de bildene jeg tok den dagen.

Og som om det ikke var en bra nok dag etter å ha knipset disse bildene, så fant vi en annen skapning i hagen. Venninna mi drev å klipte gresset. Plutselig hører jeg navnet mitt og snur meg mot henne. Der går hun etter noe som hopper opp og ned i gresset. Jeg begynte å lure på om hun gikk etter en padde, men nei da. Hun hadde funnet ei lita mus. Som vanlig var jeg klar med mobilen og fikk tatt noen veldig søte bilder av den lille musa.

Ikke alle er like glad i de små skapningene, så hvis du ikke vil se bilder av ei lita mus så anbefaler jeg deg å stoppe her. For dere som vil se, så var den veldig nusselig. Jeg gikk også veldig forsiktig under verandaen, når den hadde hoppet bort dit. Og der fikk jeg tatt det siste bildet. Tusen takk til en veldig fotogen mus.

Jeg er veldig glad for at jeg fikk så mange flotte bilder av både Canada goose og ei lita mus. Og alle tre var veldig snille når bildene ble tatt. I motsetning til den svanen vi matet for en stund tilbake. Den var hissig! Så man skal være litt forsiktig med ville dyr/fugler. Er det noe jeg virkelig har respekt for så er det dem.

Hvis du ikke vil gå glipp av flere bilder av ville dyr/fugler eller naturen så burde du følge bloggen på Facebook HER. Du kan også få med deg andre bilder på Instagram HER som kanskje ikke blir lagt ut på bloggen. Det kommer også plante og urteoppdateringer hver uke her på bloggen (og spesielle oppdateringer på Instagram). Så det er ganske mye spennende å få med seg. I tillegg vil jeg legge ut masse bilder av turer jeg drar på i sommer. Vil du ikke gå glipp av det så burde du følge med på Facebook og Instagram.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg