Vil du bli bedre kjent med meg?

På kurset i dag gikk jeg og min veileder igjennom det siste av vip24. Denne delen vi gikk igjennom syns jeg var utrolig spennende. Altså jeg vet jo godt hvordan person jeg er og hvilke egenskaper jeg har osv. Allikevel er det ganske spennende å se at spørsmål jeg har svart på har blitt så nøyaktig og riktig for meg. Så derfor har jeg lyst til å dele noe av det vi gikk igjennom i dag, med dere lesere. Ved å dele dette så finner også dere ut litt mer om meg som er personlig og det syns jeg er en flott mulighet. Så vis du ønsker å vite hvordan jeg er som person og hva min preferanseprofil sier så følg nøye med videre i dette innlegget.

Jeg fikk bokstavene INFJ og mitt motto ble “spør meg gjerne!” Jeg syns det passer veldig bra til det jeg nå skal fortelle dere.

Første bokstav er I og står for Introversjon. Dette handler om hvor man retter sin energi og oppmerksomhet. Man kan enten være introversjon som meg eller ekstroversjon. Jeg kommer til å holde fokus på det som er om meg. Introversjon er en person som har sitt hovedfokus på indre verden av tanker, følelser og refleksjoner.

Neste bokstav er N og den står for iNtuisjon. Dette handler om hvordan man oppfatter og vektlegger det som skjer. Her er hovedfokuset på muligheter, mening og relasjoner.

F for Følelser. Dette handler om hvordan man tar avgjørelser og trekker konklusjoner. Det som er beskrevet her syns jeg er en av de viktigste beskrivelsene av meg. Her baserer man mest på verdier og følelser.

Helt til slutt er bokstaven J som står for avgJørelse. Dette handler om hvordan man liker å organisere livet sitt. På den som beskriver meg står det organisert og planlagt. Fokus på å ta beslutninger og nå mål.

Da jeg først skulle gå igjennom denne vip24 rapporten så tenkte “herregud for noe tull og bortkastet tid”, men jeg innså at det var ganske kult å se hva spørsmålene hadde blitt til og hvordan det passet så bra til meg.

Dette var kun en liten del av hva som står i heftet jeg fikk med meg hjem fra kurset i dag. Vis du ønsker å vite mer om dette så følg med på bloggen. Jeg vil komme med små utdrag fra rapporten litt etter litt. Dette blir spennende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg