Video: Tur til Ask

I dag har det kommet ut en helt ny video på youtube. Jeg har aldri gått denne turen før og jeg hadde egentlig ikke planer om å gå den veien heller, men så var det noe i meg som sa at jeg måtte det. Så da gjorde jeg det og ble veldig positivt overrasket. Det landskapet jeg møtte var jo over all forventing. Det gikk fra å være skikkelig kjipt og kjedelig, til lykkerus og et smil som gikk fra øre til øre. Ja, denne turen gav meg så mye glede. Og nå skal dere også få se hvor flott det faktisk var her.

Jeg håper dere likte denne videoen og at det gav dere like mye glede som det gav meg. Det er jo en av grunnene til at jeg lager disse youtubevideoene, spre litt glede i andre sin hverdag. For jeg liker veldig godt naturen og syns jo det er kjempe gøy å vise hvor vakkert det er rundt i Norge. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg vel reist rundt i Norge og opplevd masse, delt alle reise mine med dere og kanskje gitt dere tips om hvor man kan reise selv. For det er jo min absolutt høyeste drøm når det kommer til youtube. Kanskje en dag blir youtubekanalen min så stor at jeg får muligheten til å gjøre litt mer ut av den.

Frem til da håper jeg dere vil hjelpe meg og nå min drøm. Hvis du ønsker å hjelpe meg kan du trykke deg inn på youtubelinken under her og trykke abonner på kanalen min, gi videoene mine en tommel opp og se videoene mine når de kommer ut. Dette vil gjøre meg veldig glad.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg