Vi reiser i morgen

I går kveld prøvde jeg å masere der det gjorde vondt i ryggen. Det var smertefullt der og da, men jeg tror faktisk det hjalp veldig. Også hjelper det å sove til langt på dagen og få hvilt helt ut. Ikke akkurat det jeg hadde håpet på, men siden kroppen min virkelig trengte det så fikk det bare bli sånn denne gangen. Denne uken har jo vært ganske slitsom og annerledes enn det pleier. Jeg har måttet hvile ekstra mye og det er jo ikke over ennå. Det kommer nemlig en lang reise i morgen, bursdagsfeiring på lørdag og en lang reise hjem igjen på søndag. Derfor er det ekstra viktig at jeg får slappet av og er forberedt på helgen. Så det å sove til langt på dagen var helt greit i dag.

Nå har jeg litt å gjøre før morgendagen. Først må jeg få tatt bilde av alle plantene sånn som jeg alltid gjør på torsdager. Jeg må også få pakket bagen til helgen og tatt meg en dusj. Og jeg har lyst til å få bakt hvertfall én ting sånn at jeg har en oppskrift til bloggen i morgen. Når det kommer til morgendagens youtubevideo så må jeg bare filme begynnelsen i morgen, mens samboeren min er på jobb. Så skal jeg filme når vi drar bort. Så får jeg redigere den og legge den ut på kvelden/natten når vi er fremme.

Ja, det er nok som skjer i dag. Derfor var det ekstra viktig at kroppen min var uthvilt. Dere tenker kanskje at jeg burde ha planlagt bedre og gjort litt igjennom uken og ikke akkurat dagen før jeg skal dra, men det har ikke kroppen min klart. Så da får jeg bare gjøre det aller viktigste nå og så får vi se om jeg får gjort alt i løpet av dagen. Det viktigste er å pakke og ta en dusj, men jeg må også ha bilder av plantene fordi det har jeg ikke tid til i morgen. Som betyr at jeg har litt dårlig tid og må egentlig bare komme i gang med dagen, men da vet dere hvertfall hvorfor jeg har vært så stille i dag og hva som skjer resten av dagen/uken.

Har du noen planer for helgen?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

1 kommentar
    1. Er sikker på at min tur til Son i morgen går i vasken men mulig jeg tar en tur til Skien lørdag hvis det klaffer. Gøy for dere og komme litt bort. Håper går greit for dere i helgen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg