Vi reiser i dag

Det ble dessverre ikke noe oppskrift til i dag, men fortvil ikke. Jeg skal ha masse godt klart til neste uke og fremover. Akkurat nå har jeg egentlig bare prøvd å komme meg igjennom denne uken uten å falle helt ned i kjelleren, men nok om det. I dag er en god dag. Vi skal (som jeg har sagt i noen dager nå) på en tur og vi blir borte hele helgen. Noe som betyr at jeg har en del jeg må gjøre før jeg kan dra. Først og fremst trenger alle plantene vann. De kommer helt sikkert til å henge veldig med hodet når jeg kommer hjem igjen, men akkurat det får jeg ikke gjort noe med. Jeg gjør hvertfall mitt beste for at dem (forhåpentligvis) skal overleve frem til jeg er tilbake. Og da må jeg selvsagt vanne dem med en gang jeg er hjemme, men det blir søndagens problem.

Nå skal jeg saltså vanne alle plantene, men jeg må også filme starten på neste youtubevideo. Jeg har også noen småting som må pakkes ned i bagen, men aller først må jeg komme meg opp, hoppe inn i klærne jeg skal ha på meg og sminke meg litt. Også må jeg spise noe før vi drar. Det er en lang kjøretur og vi skal ikke stoppe med det første, så det er viktig å spise noe.

I går satt jeg både kamera og powerbank til lading, så det er hvertfall klart til turen. For man vet jo aldri når man får brukt for kameraet. Jeg vet jo ikke hvordan landskapet er der vi skal kjøre eller noen ting. Eneste jeg vet er at det er vakkert. For norsk natur er jo veldig pent. Så jeg må jo ta noen bilder i tillegg til å lage denne youtubevideoen. Jeg er veldig spent på hvordan dagens video kommer til å bli og hvor mye jeg egentlig får filmet. For jeg er veldig flink til å filme når jeg går på turer alene, men når jeg er med samboeren min så er jeg helt elendig. Sikkert fordi jeg ikke er vant til å filme når jeg er med andre, men det skal jeg bli bedre på. Det er jo så mange fine turer som vi har snakket om som jeg gjerne vil dele med dere. Og første turen (utenom Kristiansand) blir altså i dag.

Så da er det egentlig bare å sette i gang med det jeg må gjøre. Forhåpentligvis får jeg slappet litt av før samboeren min kommer hjem igjen. For når han er hjemme igjen så drar vi med en gang. Mange timer i bil foran oss og vi har ikke et minutt å miste.

Ikke glem å følge med på youtube i kveld for å få med deg dagens tur. Jeg kommer til å redigere den og legge den ut så fort som mulig. Linken til youtube finner du under her om du ønsker å abonnere på min kanal (gratis) og få varsler når det er ny video ute (trykk på bjella som dukker opp når du abonnerer så velger du hvilke varsler du ønsker å få). Da får du også se hvordan håret mitt har blitt (bedre enn du gjør på bildet).

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg