Vi går hver vår vei

Mye har skjedd siden jeg sist snakket med dere. Jeg har vært mye deprimert og har faktisk ikke orket å gjøre noe som helst. Hverdagen min har nesten bare gått i sove, spise og litt tv. For helt ærlig har det ikke vært så bra å bo her de siste månedene. Og sånt skjer jo. Ikke alltid forhold går som man håpet. Så vi har blitt enige om at det var beste å går hver vår vei, uten å gå noe mer inn på det.

Det som blir planene videre nå er jo å finne meg et nytt sted å bo. Noe som ikke er så lett siden jeg ikke har så mye penger og de aller fleste steder krever depositum. Heldigvis har vi snakket sammen og jeg kan bo her til ting går i orden. Så det er jo supert. I mellomtiden prøver jeg å gjøre det beste ut av dagene fremover og få pakket ned ting som jeg ikke bruker til vanlig. Det er altså planene fremover, i tillegg til å se etter en leilighet nærmere familie og venner.

I går og i dag var veldig produktive dager egentlig. Jeg har fylt hele bilen hans med søppel som skal kjøres bort og ryddet mesteparten i gangen. Så tok jeg meg en liten kveldstur i skogen etter det.

Utsikten fra toppen var helt magisk da. Når jeg fikk sett utover der så fikk jeg virkelig slappet av i kroppen og hodet. Noe jeg ikke har klart på en veldig god stund nå. Så i dag var det veldig godt å komme seg ut i skogen. Jeg har hatt et par turen tidligere, men de har ikke gått så bra. Så denne turen trengte jeg virkelig.

Det er nok en del steder i skogen som jeg virkelig kommer til å savne når jeg flytter, men da finner jeg vel noen nye steder. Jeg har allerede noen plasser som jeg gleder meg til å ta dere med på via youtube. Og naturen finnes jo overalt, så jeg skal nok finne noen veldig fine steder å utforske selvom jeg skal forlate denne vakre plassen.

Sånn er hvertfall min situasjon for øyeblikket. Det er ikke noe nytt når det kommer til psykologen og den biten, men det ordner seg vel det også.

Håper alle har en flott kveld. Det har hvertfall jeg, selvom ting ikke er helt på plass i livet for meg for øyeblikket. Jeg føler meg allikevel mye lettere etter å ha fått snakket med han og funnet ut av ting. Og den beste følelsen er jo å skille lag som venner.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Kjedelig når ting ikke går helt etter slik man hadde tenkt og håpet på. Men godt at dere har fått snakket sammen og skiller lag som venner.
      Håper det ordner sæ for dæ 😊🥰 Stå på 😊👏💪 æ heie på dæ 😊🥰
      Ønsker dæ ei fin og riktig god påske 😊🐣🐥

      1. Ja, men det var best sånn. Absolutt. Og veldig glad for at jeg ikke blir kastet ut på dagen for det gjorde han forrige. Nå har jeg hvertfall tid til å finne et nytt sted. Takk. ❤😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg