Vi fylte hverandres påskeegg

Altså dama mi er så sinnsykt fin, god og snill. Det sier sikkert alle om de dem er sammen med, men det må bare bli sagt. Ikke fordi hun kjøper ting til meg, men når hun gjør det, så legger hun virkelig sjela i det. Hun noterer seg alt jeg sier at jeg liker og så overrasker hun meg med det i bl.a påskeegg. Hun er så god mot meg, jeg orker ikke! Det er INGEN som kjenner meg så godt som henne. Det er helt vilt! Så selvfølgelig må vi ta en titt oppi påskeegget fra henne. Jeg må jo vise dere hvor bortskjemt jeg er. Og ja, jeg forstår at dette innlegget ikke er for alle, men da er det bare å finne noe annet å lese på. Her er hvertfall det alt for fine påskeegget jeg fikk fra henne.

La oss gå igjennom godteri-delen av påskeegget. Der ligger det Sveriges beste sjokolade, nemlig nougat. Jeg har fått kick, som har er en av de beste lakrisene som fins. S-merket som også er sykt god lakris. Noe jeg kjøper veldig ofte selv. I tillegg hadde hun kjøpt Toms jordbærstenger. Yum-yum! Som om ikke det var nok har hun kjøpt strøssel som jeg påpekte for lenge siden at jeg ville prøve. Så det blir veldig spennende! Og selvfølgelig har jeg fått min absolutt favoritt energidrikk, Redbull.

Ja, dette hadde jo egentlig vært mer enn nok. Men neida, hun skulle virkelig få meg helt tom for ord. Jeg var i sjokk da jeg fikk se de andre tingene hun hadde lagt ved.

Hun hadde virkelig tenkt på alt for dette påskeegget. Dette settet er nemlig et lite kit for sommerferiens planer. Det er ikke noe jeg skal avsløre nå, men vi skal på tur med familien hennes en uke. Og jeg gleder meg så utrolig mye. Ikke minst gleder jeg meg til å prøve ut disse produktene her. Jeg kommer til å dufte himmelsk! De har til og med en liten reiseveske jo! Hvor søtt er ikke det!?

En annen greie hun puttet oppi dette påskeegget var en nydelig telysholder. Ikke bare er den søt, men det er fra designeren som hun har vase og bolle fra. Så denne passer jo perfekt sammen med de. De tingene står hjemme hos meg, så denne skal definitivt bli satt sammen med dem. Det kommer til å bli sååå fint.

Selvfølgelig var ikke dette random heller. Vi har kikket på denne hjemmesiden som disse blir solgt på og jeg falt for denne og matchende hjerteboks. Men jeg hadde jo aldri trodd at hun kom til å kjøpe den. Ja, så feil kan man ta. Om jeg skulle valgt en favoritt fra påskeegget, hadde det uten tvil blitt denne. Selvom jeg ELSKER alt hun gir meg. Det må jeg bare få sagt. Jeg er evig takknemlig for at hun i det hele tatt vil gjøre sånne saker for meg.

Den siste tingen hun hadde puttet oppi her, var en tinnboks med store fyrstikker. Jeg har en annen, mye mindre som har pridefarger. Men jeg vil ikke bruke av dem. Den står bare til pynt. Denne derimot kan jeg jo bruke og så fylle på når det blir tomt. Så da kan denne være til pynt/bruk i stua, mens den andre står på soverommet til pynt.

Jeg kan seriøst ikke forstå at noen vil gjøre noe sånt for meg, men det gjør meg veldig glad. For meg har påskeegg vært en tradisjon siden jeg var liten. Så når mamma sluttet å kjøpe til meg, husker jeg at det var et veldig stort savn. Men helt ærlig så er det like mye glede å kunne gi henne det, som å få det selv. Så jeg håper at dette kan være en ny tradisjon for meg og henne. For jeg har lyst til å gjøre sånne ting som dette resten av livet.

Noen av dere kanskje lurer på hva jeg har gitt henne. Vel, her får dere se noe av det jeg puttet i hennes påskeegg.

Jeg har kjøpt regnbue-klistremerker til bilen hennes. Hun fikk også Carolina Reaper chilisaus, chilisnacks og wasabinøtter fordi hun elsker sterke ting. Kjøpte også 1pk nudler fra det merket jeg vet hun liker, men dette tror jeg var en type hun ikke hadde prøvd før. Også fant jeg en nydelig Buddha statue med gulldetaljer. Jeg kjøpte en del andre ting også, men dette er vel kanskje de tingene som var mest spennende. Om du lurer på om alt fikk plass oppi et påskeegg, er svaret NEI! Jeg fylte et påskeegg, la det nederst i sekken min og fylte resten av sekken med de store posene med snacks.

Det var altså årets påskeegg. Utenom det har påsken egentlig vært ganske avslappende. Jeg er jo allerede på “ferie” her i Sverige, så jeg har ikke hatt noe behov for å dra noe sted. Vi nyter hverandres selskap og god mat. Mer enn det trenger vi vel egentlig ikke.

Fortell meg gjerne hvordan din påske har vært. Har du noen å gi påskeegg til? Eller kanskje du har fått et selv. Fortell meg i kommentarfeltet. Og hvis du vil se mer fra min tid her i Sverige og mye mer bør du følge bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Jeg legger ut mye spennende på storyen (de små bildene øverst) og går du glipp av noe så ligger det under mine høydepunkt på profilen min.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg