Vi fikk gresskar til slutt

Jeg har smått begynt å jobbe med planene for julen. Da mener jeg det å finne oppskrifter til jul som jeg skal lage. I år har jeg lyst til å prøve ut en del nye ting for i fjor var det fokus på veldig mye tradisjonelt. Mange av de småkakene er ikke noe for meg og siden samboeren min ikke kan spise så mye av det vil det derfor ikke være noe vits å lage dem. Så jeg har heller funnet noen oppskrifter på ting som jeg kommer til å like.

Også skal det bli mye annet innhold på bloggen og youtube når julen kommer. Det krever jo en del planlegging det også. Med andre ord er det ganske mye planlegging som skjer fremover.

Jeg kommer selvsagt til å ta en pause fra alt dette i morgen, for å feire halloween. For det meste skal jeg også ta en pause fra jobbing generelt, men det vil komme en siste, litt uventet video i morgen. Vi fikk endelig skaffet oss et gresskar (som dere kan se på bildet over her) som nå står ute til pynt, men det kom litt sent så da fikk jeg det ikke med på forrige video. Derfor vil det komme i morgen i stedenfor. En liten video for å feire og avslutte spooky season for denne gang.

Som regel hadde jeg nok vært ganske lei meg for at halloween snart er over, men jeg gleder meg så mye til jul at jeg egentlig ikke er så lei meg for det. Også er den jo uansett tilbake neste år.

Nå kommer snart julen med masse baking, annen dekorasjon og andre filmer. Så det er ganske mye å se frem til når halloween er over, men den viktigste dagen er allikevel i morgen. Da skal jeg igjen sminke meg og forhåpentligvis åpne opp for noen barn på knask eller knep. Også skal vi kose oss med The Nightmare Before Christmas filmen, samboeren min og jeg.

Etter det begynner det en ny uke og da har jeg en ganske stor oppgave foran meg. All halloweenpynten skal pakkes bort og da kommer det til å bli ganske kjedelig her frem til jeg pynter opp til jul, men kjenner jeg meg rett så er det nok ikke lenge før julepynten dukker opp.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Mye fint HW-pynt man kan få tak i. Håper det blir en fin feiring for dere på alle måter. Det blir kanskje like mye julepynt som HW-pynt for deg. Men det er pent uansett hva det er. Ha en fin dag.

      1. Jeg har 3 store kasser med julepynt så det blir myyye ner julepynt enn halloweenpynt hehe. Så det skal nok bli ekstra koselig og fint her til jul. Med masse bra innhold til bloggen og youtube.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg