Verdens beste bursdag!

Den 20. November ble jeg 31 år. Det ble litt av en overraskelse når dama mi skulle planlegge hva vi skulle gjøre. For jeg ble med til Sverige for å feire bursdagen min med henne. Hun holdt alt hemmelig, helt frem til dagen jeg faktisk fylte år. Da hadde hun laminert et ark som stod så mye fint, bl.a hva vi skulle gjøre for å feire meg. Det var også noen veldig nydelige bilder som vi har tatt sammen. Så det kommer jeg til å henge på veggen hjemme og ha glede av utrolig lenge etter dette.

Men før noe som helst annet så hadde hun også kjøpt verdens beste gave.

En lighter som er gravert et bilde av hendene våres. Jeg kan seriøst ikke si med ord hvor utrolig flott denne gaven er. Denne skal jeg virkelig ta godt vare på, for den kan jeg faktisk ha for alltid. Hun er utrolig flink til å komme på gaver som får meg til å nesten gråte av glede. Man kan virkelig se hvor mye tid hun legger i det. Det er det som betyr aller mest for meg. Hun kjenner meg virkelig bedre enn noen andre og lytter til det jeg sier, husker det og gjør de gaveønskene mine personlige og langt mer enn hva jeg hadde tenkt da jeg først sa det.

Den første delen av overraskelsen hun skulle gi meg, startet her. Vi skulle nemlig spise en hotellfrokost sammen. Hun hadde kun sagt at vi måtte tidlig opp, noe som jeg da ikke kunne forstå hvorfor. Hva gjør man kl.09:00 liksom? Jo, da hadde hun booket frokost på et hotell i Nyköping. Der ventet både et nydelig lokale og mange fristelser.

Det var så mye å velge i. Nesten umulig å få plass på tallerkenen, for alt så jo så deilig ut. Og dette var min aller første hottelfrokost i Sverige. Så jeg viste egentlig ikke hva jeg kunne forvente heller. Jeg kommer fortsatt ikke over at hun gjorde alt dette for meg.

Når vi satt og spiste så føltes det ut som jeg skulle eksplodere av lykke. Jeg er virkleig så heldig som har henne. Og hvert eventyr vi deler er så magisk og romantisk. Dette ble virkelig den aller beste bursdagen i mitt liv.

Man skulle jo tro at det stoppet der, men hun hadde planlagt noe mer. På det laminerte arket stod det også at vi skulle reise på et spahotell med 2 retters og frokostbuffé dagen etter. Denne frokosten jeg fikk på selve bursdagen min var kun en liten smakebit på det hun hadde planlagt noen dager etter. Jeg kom med noen gledestårer da jeg leste dette på morgenen, før vi dro på hotellet og spiste frokost. Hvordan ble jeg så sinnsykt heldig?

Om du vil se bilder fra spahotellet anbefaler jeg deg å følge bloggen på Facebook HER. Følg meg også på Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Der kommer det også videoer og andre bilder på storyen. Har du gått glipp av noe så kan du finne det på høydepunkter på profilen min (Sverige 2023).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg