Venter på IKEA

Så jeg sitter fortsatt å venter på at IKEA skal levere tingene mine. De skulle være her mellom 08:00 og 15:00. Så derfor bør de jo snart være her. Jeg er bare så lei av å vente siden det er noe jeg virkelig vil få og som skal bygges før vi kan få det på plass. Samboeren min venter egentlig bare på å kunne sove så det ville jo vært fint om de var her snart. Jeg er lei av å vente og samboeren min er lei av å vente.

så hva har jeg gjort frem til nå? Jo, jeg har fått ryddet inn alle varene jeg bestilte fra MENY. Det er noen epler som jeg gleder meg til å sette tennene mine i. De ser så gode ut! Jeg skal vise der. Bare se på bildet under. Ser dem ikke gode ut?

Også har jeg fått i meg noe mat. Selv om jeg kjøpte brød så fristet det med pizza. Derfor ble det pizza til frokost. Tidlig middag og sen frokost kan man vel si for jeg vil definitivt spare den siste pizzaen til en annen dag. greit å ha noe i frysern man bare kan varme opp om man ikke føler at man klarer å stå og lage middag. Jeg kjøpte også en kurv med druer fordi jeg elsker druer, men bare de røde. De grønne er for sure og de blå/lilla smaker rart. Det eneste som er veldig kjipt med druer fra butikken er jo at de har så mye sprøytemiddel at det smaker ikke noe annet. Derfor legger jeg dem alltid i vann en stund og skylder dem etterpå. Da får de er utrolig god smak det er verdt å vente på.

Så i dag tenkte jeg å hvertfall begynne å sette sammen benken. Jeg vet ikke om jeg kommer så langt at jeg blir ferdig, men jeg skal gjøre mitt beste. Når det er gjort så blir det å spise druer og se på en film. Den siste biten gleder jeg meg veldig til. Det er så koselig å ha noe godt å spise til en fin film. Nå som jeg prøver å kutte ned på sukker så er jo frukt veldig fint å ha i hus. Druer er det som holder kortest så derfor blir det dem som blir kveldens snacks. også har jeg 3 av de gode eplene til dagene som kommer.

Og siden vi er inne på varene fra meny og alt det der så fikk vi en 0,5l flaske med en ny brus helt gratis. Den ser ganske god ut, men denne får vi vente med til helgen så jeg satt den i kjøleskapet. Det var en så koselig overraskelse å få. Så nå har vi noe å glede oss skikkelig til. Jeg prøver å holde meg unna brus i ukedagene, selv uten sukker (noe denne er). Brus med sukker har jeg kuttet helt ut. Jeg har ikke rørt det siden starten av denne måneden og jeg kan ikke si at jeg savner det. Så klart kan jeg jo ta meg et glass eller to om jeg er på besøk eller kjøpe meg en flaske når jeg er ute, men det er ikke noe jeg må ha lengre. sukkerfri brus fra sodastream har det blitt litt av, men nå vil jeg prøve å drikke mye mindre av det også. Så jeg prøver å holde meg til vann, drikker litt juice også kan jeg heller nyte sukkerfri brus i helgen. Jeg reagerer jo ikke på brus uten sukker, men jeg tror ikke det er bra å drikke for mye av det heller.

følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg