Venninnekveld

I går var en helt fantastisk dag. Vi så på A Christmas Carol (med Jim Carry), lagde smultringer, hørte på musikk og så på youtubevideoer. Dagen var fylt med så mye gøy. I tillegg ble det hjemmelagd pizza, masse julekaker og kakao. Vi hadde det så koselig og jeg er sikker på at jeg la på meg minst 2 kg i går, men det var skikkelig fint å ha henne her så de kiloene bryr jeg meg ikke om.

I tillegg til alt dette så var jeg veldig fornøyd med både hår og antrekk for gårsdagen, men det fikk jeg ikke tatt noen veldig bra bilder av. Jeg kan allikevel legge med et bilde sammen med de andre bildene jeg tok i går.

Så her har vi småkaker, kakao og helt til slutt er det venninna mi i full sving på kjøkkenet. I starten av bakingen følte jeg meg ikke så bra. Det kan ha vært angsten som slo ut, men det gikk heldigvis over etter en stund slik at jeg fikk blitt med å lage smultringer. Så deigen lagde venninna mi alene så stod jeg å stekte og sånt etterpå.

Utenom alt dette så fikk jeg endelig levert alle julekortene i postkassene som manglet i nabolaget. I dag skal jeg ta med resten av kortene og få fylt noen postkasser på veien. Det blir koselig.

Det var hvertfall en liten oppsummering av gårsdagen siden det ikke ble noe blogging i løpet av dagen. Så får vi se hvor mye jeg får gjort i dag og hva jeg får blogget når.

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av noe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg