Våren er endelig her

Nå har våren kommet. Bakken er nesten helt uten snø og is. Så jeg gikk en liten tur ut i dag. For nå har solen tittet frem igjen og det er varmt ute. Siden vi flyttet hit i desember, så har vi jo egentlig ikke sett så mye av hvordan naturen er rundt her. Men i dag fikk jeg virkelig sett hvor vakkert vi har det utenfor husveggene. Og det betyr jo et lite bildedryss på bloggen. For er det noe jeg virkelig setter pris på, så er det våren. Da har jeg vært i full depresjon i flere måneder. For jeg klarer meg veldig dårlig uten sol, varme og vakker natur. Så nå våkner gleder inni meg.

Hvem kan vel være deprimert når dette er utsikten? Dette her skal nytes 100%. Så nå har jeg funnet frem strandstolen min. Dere husker kanskje den stolen jeg pleide å sitte i når jeg bodde i Gjerdrum? Vel, den er nå satt ut på verandaen. Så hvis solen holder seg oppe, er det der du vil finne meg når jeg er alene hjemme. Ingenting er bedre enn å slappe av i strandstolen når våren endelig har kommet for fult.

Det eneste som virkelig mangler nå er en god smoothie og et bord på verandaen. Så kan sommeren bare komme. Og hvis det holder seg som dette, så kan jeg jo faktisk begynne å tenke på å få alle plantene mine ut også. Da kan jeg også begynne å leve litt igjen. Jeg vet ikke hva som er med vinteren, men jeg er virkelig ikke skapt for snø og kulde. Men da er det jo fint at den nå er over. Nå er det på tide å lete etter vårblomster. Da vil det komme mange flotte bilder her på bloggen. Så det er bare å følge med.

Om du ikke vil gå glipp av vårblomster, min grønnsakshage og så mye mer, anbefaler jeg deg å følge bloggen på Facebook. Klikk HER og få masse spennende innhold fremover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg