Vakkert maleri i stua

Også var det hu som skulle slappe av og samle krefter. Vel, noe må jeg jo ha å gjøre når jeg blir rastløs og ikke klarer å sitte stille. Jeg har ikke gjort super mye, men jeg fikk lyst til å finne på et eller annet. Det ender som regel med rydding, men denne gangen ble det pynting. For vi fikk 2 flotte malerier etter faren til samboeren min. Disse maleriene syns jeg var veldig fine og hadde lyst til å finne et sted hvor hvertfall én av dem fikk stå. Siden vi leier så er det jo litt begrenset for hva vi kan henge opp så jeg fant på en annen løsning. Uten spiker og hammer så fikk det ene bildet sin plass i stuen. Jeg syns det ble veldig fint, men vi får se hva samboeren syns når han våkner.

Som dere ser på bildet over så ble det altså satt på tvbenken, litt som en bakgrunn. Allikevel syns hele bildet. Det ble utrolig fint ved siden av tven. Jeg syns hvertfall det passet veldig bra der. På fatet ligger 2 av smykkene mine og en stein det står Gjerdrum på. I tillegg til et svært kubbelys og 2 dragestatuer. Så er det jo den nye lysestaken min ved siden av.

Det andre bildet skal dere få se så fort jeg har funnet en plass til det. I mine øyne er også det veldig fint, men det er litt større og blir nok litt verre å finne plass til (men ikke umulig).

Det er altså hva jeg har holdt på med. I tillegg har jeg flyttet på glasskapet sånn at det er plass til madrassen langs veggen når jeg har fått støvsugd. Så er man et steg nærmere et ryddig og fint hjem. Nå som all pappen, stolen og sofaen er borte så skal det nok bli bedre her.

Jeg klarer faktisk ikke slutte å se på maleriet og tenke hvor bra det passer til resten av pynten. Det tok jo også litt tid å finne den perfekte matchen, men jeg ble veldig fornøyd med hvordan det ble til slutt. Den personen som har malt det har gjort en veldig god jobb i mine øyne hvertfall. Så stilig og absolutt helt min stil! Også er det jo fint for samboeren min å ha noen ting etter faren hans som gikk bort i mars. Så det maleriet har nok kommet på den plassen den skal stå, hvertfall så lenge vi bor her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg