Våken i over 24t timer?

Jeg har faktisk ikke fått kommet meg i seng ennå. Så ødelagt er døgnrytmen min. Her sitter jeg, fortsatt våken når andre begynner å våkne. Det blir nok ikke mye dagslys på meg i dag heller. I det minste har jeg fått gjort litt i natt. Jeg vurderer å være våken til kvelden igjen, men samtidig vet jeg at jeg mest sannsynlig kommer til å sovne om ikke så alt for lenge. Vel, jeg får hvertfall prøve å få i meg litt mat før jeg eventuelt sovner. For selvom jeg har vært våken i hele natt så har det ikke bli så mye å spise. Faktisk tror jeg at det eneste jeg har spist er frokost/middag da jeg våknet i dag. Det er jo ikke helt bra. Særlig ikke når jeg har brukt kroppen min såpass mye, men jeg kjenner ikke at jeg er sulten og hvertfall ikke når jeg er opptatt med noe. Og i natt har jeg jo både skrivd kort, ryddet og mye mer. Så da får vi spise før jeg stuper.

I løpet av dagen skal jeg hvertfall prøve å få ryddet resten i leiligheten. Også skal jeg få pakket inn alle kortene som skal i postkasser. Så vi jeg prøve å få lagd taco til middag i dag fordi det er en stund siden vi har hatt nå. Med så mye pizza, pølser og fastfood så skal det bli godt med litt salat i magen. Egentlig er jeg veldig glad i grønnsaker, men det er jo ikke alltid like enkelt å få til når man ikke har ork til å lage middag og kroppen ikke forstår at søvn er noe man fikser om natten. Så da må man bare gjøre det beste ut av det, men nå som vi har alt vi trenger og jeg føler meg litt bedre så er det på tide med taco.

Så får vi se da om null søvn før kvelden da er mulig. For helt ærlig føles det ut som jeg ikke har gjort annet enn å sove. For en gang skyld har jeg lyst å få med meg dagslyset som normale mennesker. Også har jeg jo lovet dere en oppdatering på plantene og da trenger jeg dagslyset sånn at bildene kan bli bra. Forhåpentligvis går alt som planlagt sånn at jeg får gjort alt jeg skal. Vi får se hvordan det går. Nå skal jeg hvertfall ha i meg litt mat.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg