Utslitt og i dårlig humør

Ja, det ble dessverre en sånn dag IGJEN og det er jeg veldig lei for. Jeg har bare ikke hatt det noe bra i dag heller så da har jeg faktisk ikke klart å gjøre noe. I dag skulle jeg jo egentlig ha telefonsamtale med kommunen for videre hjelp med psyken, men siden jeg har vært så dårlig i dag så har jeg faktisk ikke klart det. Heldigvis fikk jeg flyttet det til mandag. Tusen takk til kommunen for det. For helt ærlig hadde jeg ikke hatt sjans til å sitte i telefonen i dag. Jeg har ligget rett ut med en helt forferdelig hodepine og jeg har sovet, våknet og sovet igjen. Helt grusomt, men endelig ser det ut som det begynner å bli bedre og jeg har også fått i meg både mat og vann. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at det ikke er noe mer som feiler meg i dagene fremover for nå begynner det å slite meg skikkelig ut og det liker jeg ikke. Vi startet jo juleforberedelsene så flott og jeg har hatt en helt fantastisk tid med både hobby og baking, men også det å kunne dele alt med dere. Så når jeg plutselig gikk på den første smellen (psykisk) så ble jeg jo litt redd for at dette kom til å bli som de andre vintrene, men jeg kom meg faktisk raskt opp. Også gikk jeg rett på enda en smell og lå rett ut nå. Hele natta har jeg slitt så utrolig mye med denne hodepinen og jeg holdt seriøst på å bli gal. Jeg vet ikke om det er på grunn av lite mat eller vann, kanskje ligget feil. Uansett har det vært litt av en natt og jeg håper jeg slipper en sånn natt til på en god stund.

Jeg vil virkelig ikke at alt dette skal gå utover bloggen, men når jeg ikke klarer å bevege meg uten at det kjennes ut som hodet skal eksplodere så blir blogging litt vanskelig. Så uansett hvor mye jeg hater det så går det dessverre ut over bloggen når kroppen eller psyken min smeller fra seg. Det aller viktigste da er å komme seg på beina så fort det lar seg gjøre og ikke bli liggende. For jeg ønsker at bloggen min skal være bra og når jeg kan så vil jeg så klart gjøre en best mulig jobb med denne bloggen. Det er dette jeg elsker å gjøre så bloggen blir jo tatt ganske seriøst. Problemet ligger definitivt ikke på om jeg vil, men om jeg faktisk klarer. Så da vet dere hvertfall hvorfor. Ikke at det hjelper så mye.

Nå tenker jeg å ta det helt rolig. Så jeg har fått spist litt og vannflaska er full. Så da skal jeg bare lene meg tilbake og se litt på youtube før jeg muligens sovner igjen. Jeg er helt utslitt etter disse dagene så jeg må nesten bare roe meg helt ned og slutte å tenke på alt som må gjøres. Uansett har jeg ikke ork til det nå så da får det bli et problem for en annen dag. Også får vi håpe at jeg er tilbake igjen i morgen og føler meg bedre da. Igjen beklager jeg så mye for at jeg ikke har vært i stand til å blogge. La oss krysse fingrene og håpe at jeg kommer sterkere tilbake!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg