Utsikten fra Vikersund hoppbakke

Jeg tenkte egentlig jeg skulle komme inn hit og vise dere de siste tingene jeg har fått i adventskalenderen, men så var jeg og venninna mi på en liten tur i går. Så la oss heller fokusere på det nå og så viser jeg dere tingene i morgen. Jeg klarte nemlig å dra med meg venninna mi opp Vikersund hoppbakke. Og det er så utrolig fin tur med nydelig landskap. Så her kommer et bildedryss fra turen.

Jeg er så glad for at jeg er tilbake i Modum. Dette stedet er virkelig så vakkert. Endelig kom jeg meg opp til toppen av Vikersund hoppbakken og fikk sett utsiktene igjen. Og det blir definitivt ikke siste gangen.

Også er det jo mye annet fint å vise fra Modum sin vakre natur. Jeg har et par steder jeg har lyst til å vise dere. Steder jeg ikke har sett på flere år. Så her er det bare å glede seg til mange flere turer, både i snøvær og solskinn.

2 kommentarer
    1. Fine vinterbilder fra Modum, lenge siden sist jeg besøkte Vikersund. Og på toppen av den bakken har jeg aldri vært. Bra med en tur ut i frisk kald luft. Ha en fin kveld.

      1. Da anbefaler jeg det på det sterkeste å ta den turen. Det er en helt fantastisk opplevelse du sent vil glemme. Mange som går opp dit. Enten de tar trappene eller går veien opp.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg