Utmattet og trøtt

Tiden i dag har gått så fort. Jeg kan nesten ikke tro det. Kroppen min har vært ganske sliten og jeg trengte en del hvile i dag. Særlig etter at jeg hadde slengt sammen en kake. Det tok virkelig på, men det var verdt det. Kaken smakte utrolig godt. Jeg spiste et stykke, mens jeg så på tv. Godt å kunne kose seg litt selvom man ikke får gjort så mye.

Så dagen i dag har egentlig vært ganske rolig. Jeg prøver bare å hvile kroppen sånn at jeg kan komme tilbake til å gå turer og gjøre husarbeid. Forhåpentligvis er jeg litt bedre i morgen. Lov å håpe hvertfall. Det er ikke så mye å fortelle om dagen i dag egentlig. Etter å ha lagd kake så fikk jeg ordnet noe middag. Når det var gjort så spiste jeg og har ligget her siden.

I morgen tenkte jeg å vise dere hvordan det går med alle plantene mine. Her skjer det en god del for tiden. Jeg har også noen andre ting å vise dere. Alt av planter og frø kommer i morgen. Ikke gå glipp av det. Husk å følge facebooksiden HER.

Når det kommer til hvordan jeg føler meg så kunne det definnetivt vært bedre. Jeg sliter med hodepine som kommer og går. Kroppen min er tom for energi så jeg har ikke styrke i kroppen i det hele tatt. Så derfor lurer jeg litt på om jeg bare skal ta kvelden nå. Hvis jeg får sove da. Jeg er bare så utslitt at jeg vil prøve å samle krefter. Håpe at morgendagen vil kroppen føles bedre. Vi får vel bare se hva som skjer etter en natt med søvn (forhåpentligvis). Uansett så gleder jeg meg hvertfall til å vise dere hvordan det går med alle plantene her. Så følg med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg