Utmattelse og middagsplaner

Før jeg begynner å fortelle om dagen i dag så vil jeg først snakke litt om gårsdagen. Fordi når kvelden kom så blogget jeg ikke i det hele tatt. Grunnen til det var fordi jeg hadde slitt veldig med hodepine hele dagen og til slutt ble jeg så utslitt av hodepinen at jeg ikke orket noe. Jeg prøvde derfor å gå og legge meg tidlig,men jeg fikk ikke sove. Så da prøvde jeg å hvertfall slappe av og se på noen youtubevideoer, men jeg klarte så vidt å følge med på det engang. Heldigvis fikk jeg sove til slutt, men det tok veldig lang tid. Kroppen er ikke veldig glad for tiden så det kan bli spennende å se hvordan det går med denne ukens psykologtime.

som jeg savner de koselige, lange turene i skogen. Det var så mye vakkert å se på og den følelsen jeg fikk av å se nye steder og bare gå dit føttene bar meg. Savner det så utrolig mye. 

Og det bringer oss videre til dagen i dag. Så jeg hadde bestilt litt mat fra MENY. Vi trengte en del ting (tøymykner, avokado og grønnsaker) så det kom på morgenen rett etter at jeg hadde våknet. Så dagen i dag begynte med at samboeren bærte inn og jeg ryddet ut av posene. Nå er jeg sliten og vil egentlig bare sove, men jeg vet ikke om det er en så god idé.

Jeg slipper hvertfall å tenke på hva jeg skal lage til middag for det er allerede bestemt. I dag skal jeg lage taco med crispy chicken. Det blir utrolig godt. Faktisk begynner det å bli en stund siden sist. Ikke siden vi hadde taco da. Det har vi hatt ganske ofte faktisk, men det er jo så godt og faktisk det eneste jeg ikke blir lei av å spise. Også er det jo så mye forskjellig man kan bruke i taco sånn at det ikke trenger å bli det samme hele tiden. Så ja, middagen er hvertfall i boks.

Resten av dagen blir nok til at jeg ligger her fordi jeg ikke føler meg så bra. Jeg har spist en banan til frokost fordi det var alt jeg klarte å få i meg akkurat nå. Så får jeg heller prøve å spise mer om et par timer. Akkurat nå vil jeg bare slappe av og prøve å lade batteriet. For akkurat nå har jeg ikke noe energi i kroppen. Forhåpentligvis blir det bedre utover dagen. Det er lov å håpe.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg