Utfordret meg selv i dag

Dagens lille utfordring. Etter å ha gått av bussen så gikk samboeren min opp for å hente bilen og jeg ble igjen på bussplassen. Det er ikke akkurat det samme som å gå ut av døra, men det er hvertfall like skremmende inni hodet mitt. Jeg sitter der og blir helt uvel, men jeg kan ikke være redd for alltid. En gang må jeg jo få dette ut av hodet og dette ble derfor en liten utfordring jeg selv ville gå igjennom.

Å sitte på den benken inni skuret og ha masse biler kjørende forbi var ikke lett for meg, men jeg prøvde å tenke at dette er ingenting å være redd for. Jeg pustet dypt og prøvde å slappe av så godt jeg kunne. Jeg kjente så klart det knøyt seg i magen, men jeg lot ikke det stoppe meg.

Jeg er veldig glad for at jeg fikk presset en liten utfordring for meg selv inn i dagens ellers fullbookede timeplan.

Når samboeren min kom med bilen så dro vi rett bort til Kløfta som er 10 minutter unna. Veien bort til Kløfta er ganske øde, men når vi kom frem så likte jeg meg veldig godt der og kunne virkelig tenkt meg å flytte dit. Samboeren min har søkt på en jobb der, men uansett hadde det gått an å flytte dit fordi det er såpass sentralt. Det går buss og tog fra sentrum, masse butikker i nærheten og veldig flott generelt. Jeg håper egentlig vi får muligheten til å flytte dit, men vi får se hvor han får jobb og hva som skjer videre.

Nå blir det hvertfall å spise litt og så skal sofaen og stolen ut i bilen i løpet av kvelden. I morgen blir det en ny, lang dag med mye å gjøre. Det blir så koselig. Jeg liker å ha ting å gjøre, steder å dra og bare holde hodet mitt opptatt med alt annet enn negative tanker. Denne dagen har virkelig gjort meg veldig glad. Det skal egentlig så lite til. Bare en kjøretur eller en shoppingtur så er jeg veldig glad. Altså man må jo klare noen dager med å kjede seg litt og gjøre andre ting, men som jeg og samboeren min snakket om så ville en sånn tur 1 gang i uka hjulpet meg mye. Da i tillegg gå disse turene alene ville jo kanskje vært løsningen på noen av problemene mine. Kanskje jeg hadde følt meg mye bedre etter en stund. Jeg er hvertfall helt sikker på at humøret mitt ville steget enormt og det er det som har føltes verst for meg i det siste. Så vi får se, kanskje vi får til en eller annen tur 1 gang i uka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg