Ut på tur

Akkurat nå ligger jeg under dyna og slapper av. Jeg har nettopp kommet hjem fra en veldig koselig tur. Den var ikke kjempe lang, men det var nydelig vær og jeg hadde det fint. Det ble filming til en ny youtubevideo, masse bilder jeg skal vise dere og ikke minst frisk luft i en vakker natur. I dag tok jeg turen bort til badeplassen, men jeg valgte å bruke mer tid ved fossen og rundt i skogen enn ved selve badeplassen. For den har dere jo sett før, mange ganger faktisk. Så jeg prøvde å finne litt nytt både å ta bilde av, men og for å filme. Her er bilde jeg tok i dag.

Jeg plukket noen nydelige hvitveis som jeg la i press når jeg kom hjem. Det blir veldig spennende å se om jeg får et fint vårbilde ut av disse blomstene.

I dag fokuserte jeg mest på fossen. Det å bare stå ved fossen og høre den kraften i vannet er helt magisk. Så jeg gikk så nærme jeg kunne og fikk noen veldig fine klipp til neste youtubevideo. Og dere ser jo på det ene bildet over hvor fantastisk flott det var der. Jeg har vist dere det før, men jeg følte allikevel at jeg måtte ha disse klippene fordi det var som å se fossen helt på nytt. Så det gleder jeg meg veldig til å vise dere åå fredag. Med andre ord har jeg litt redigering å gjøre i løpet av morgendagen

Akkurat nå vil jeg bare slappe av og nyte stillheten. Kroppen min er ganske sliten nå  men det er på en god måte. Jeg har brukt kroppen mye i dag og det føles godt, men det betyr også at jeg må hvile litt. Så det er altså planen nå, å hvile.

Hva gjør du i dag?

Bloggen på Facebook

Youtube

Instagram

2 kommentarer
    1. Har hatt litt plunder med og få sendt min kommentar i det siste men håper dette går greit. Nok en dag på jobb er over, så var det hjem. var for trøtt til middag men søvn ble det intet av. Fine bilder fra en fin tur for deg. Var 2 timer i skogen 17 mai og det var en fin stund. Men nå er det tid for kveldsmat her. Ha en fin kveld.

      1. Ja, jeg har sett at du har vært borte. Så dumt at du har hatt problemer med å kommentere. Fint å se deg igjen i kommentarfeltet. 🙂 ønsker deg en flott kveld. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg