Unn håret ditt en bra maske!

Reklame | LYKO

Da har jeg fått tatt en dusj og når jeg ser på håret mitt så begynner det virkelig å hjelpe både med shampoo/balsam for gultonen i håret, men og hårmasken. Så jeg kan med hånden på hjertet si at alle 3 fungerer veldig bra. Jeg er utrolig fornøyd med hvordan håret mitt ser ut og hvor mykt det er etter å ha brukt disse produktene. Derfor bestemte jeg meg for å lage et lite innlegg og anbefale dere å prøve, fordi det er veldig bra produkter. Her får dere se produktene og dere kan klikke på bildet/linken hvis dere ønsker å prøve det ut selv.

Shampoo//Hairmask//Balsam

Dette er de siste produktene jeg kjøpte. Tidligere har jeg jo prøvd andre produkter fra Camilla Pihl og de fleste har jeg vært veldig fornøyd med. Derfor valgte jeg å prøve ut flere produkter. Disse over her kan jeg med hånden på hjertet si at er en av de beste produktene jeg har prøvd så langt. Og nå tenkte jeg å fortelle dere hvorfor jeg liker de forskjellige produktene.

Shampoo/balsam: Disse produktene har hjulpet meg til å bli kvitt den gule fargen jeg alltid får etter å ha bleket håret. Derfor har jeg aldri latt håret mitt være blondt veldig lenge av gangen, men etter å ha brukt disse to så har det begynt å gå bort. Allerede fra første vask så jeg forskjell på håret. Jeg kommer til å bruke dem en stund fremover og så får vi se hvordan det blir, men jeg er allerede ganske fornøyd med håret mitt og jeg har kun brukt de 2 ganger. Så om du skal bleke håret ditt er disse absolutt å anbefale.

Uten filter (og øyenbryn). Her ser der altså hvor mye det har hjulpet med shampoo og balsam. Håret mitt var helt gult/oransje før jeg begynte. 

Hairmask: første gangen jeg brukte denne så kunne jeg ikke la være å ta på håret mitt. Det var så silkemykt. Og det må jeg bare få sagt; håret mitt var helt tørt og veldig skadet før jeg begynte å bruke denne. Nå er det som om håret mitt aldri har vært bleket i hjel. Det er helt utrolig hvor bra denne hårmasken faktisk fungerer. Så dette er definitivt min nye favoritt. Og best av alt er at dette merket ikke er svindyrt så man har råd til det. Dessuten fortjener håret litt ekstra pleie nå og da. De aller fleste bruker jo enten rettetang/krølltang eller hårspray/hårgelé som ikke er bra for håret. Så hvis du ønsker å ta vare på håret ditt burde du prøve ut denne.

Om du lurer på hvilke andre produkter som er mine absolutt favoritter så kommer det link til dem under her, enten du vil trykke på bildet eller linkene under for å komme til produktene.

Camilla Peeloff mask//Glöd Sheetmask//Glöd Facescrub//Camilla Eye pads

Som dere ser så går det i Glöd og Camilla Peel. Dette er mine favoritter for øyeblikket. Før var jeg ikke noe særlig opptatt av hudpleie eller hårpleie. Faktisk var jeg mer opptatt av å ødelegge håret med bleking og farging enn å ta vare på det, men i det siste har jeg blitt mer opptatt av det og derfor funnet mange flotte produkter som jeg ønsker å dele min erfaring videre til dere. Så jeg håper dere syns at dette er spennende å høre om fordi jeg syns det er utrolig gøy å dele.

Hudpleie er jo ikke bare for kvinner. Menn har jo også godt av å ta vare på huden sin. Jeg vil hvertfall anbefale at dere prøver ut ansiktskrubben til glöd(den rosa tuben) om dere sliter med uren hud/tette porer. Hvem sier at mannfolk ikke kan unne seg litt spa? Og det er så enkelt. Alt du trenger å gjøre er å gni litt i fjeset (forsiktig, ikke hardt) og så har du myk og ren hud. Dette gjør jeg når jeg dusjer. Så ja, det er faktisk veldig lett å ta vare på huden og rense den. Avslutter du med sheetmask så har du en veldig glad og fornøyd hud i ansiktet.

Har du prøvd disse produktene før?

Følg meg her:

Facebook

Instagram

Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg