Ukens serie og film

Jeg fortalte dere tidligere i uka at jeg hadde begynt å se en helt ny serie. Som regel er ikke jeg en som pleier å bare sette meg ned og se en helt ny serie uten at jeg vet noe som helst om den, men denne gangen gjorde jeg altså det. Resultatet av det var at jeg faktisk så hele serien denne uken og jeg elsket den. Så i dette innlegget vil jeg altså fortelle litt om denne serien (uten noen spoilere så klart). Det er jo ikke så veldig mange serier jeg kunne tenkt meg å sette meg ned og se på, men jeg tror jeg skal gi flere serier en sjanse. Hvertfall hvis jeg vet at jeg har tid til det for når jeg først begynner på en serie og den er bra så blir jeg ofte sittede og se mange episoder langt utover natten. Så la oss se hvilken serie som tok mye av tiden min de siste dagene.

Ukens Serier: The Outsider

Først tenkte jeg at det var en helt annen serie så jeg begynte å se den, men så kom jeg på at det ikke er det den serien heter. Da tenkte jeg at jeg likså godt kunne gi den en sjanse siden jeg allerede hadde begynte. Og gjett om jeg er glad for det. For når jeg hadde sett et par episoder så var jeg fullstendig hekta på serien. Synd at det bare er en sesong fordi dette kunne vært veldig kult å se mer av. Om dere vet om noe lignende så kommenter gjerne under her eller på bloggen sin facebookgruppe som alltid er linket nederst i innlegget. Jeg har virkelig lyst til å se flere slike serier og filmer, men det er jo fordi jeg liker skrekk og alt som er overnaturlig. Det uforklarlige har alltid fascinert meg så når jeg ser filmer eller serier som handler om slikt så sluker jeg det. Denne serien var utrolig spennende å følge med på. Og selvfølgelig er den å anbefale. Jeg så den på HBO så den ligger hvertfall der om noen har det og ønsker å se den.

Ukens film: The Babadook

Er en ganske creepy skrekkfilm som jeg rett og slett digget. Den gav meg frysninger og den var så spennende at jeg ikke klarte å se bort. Dette er virkelig den type film som jeg gjerne setter meg ned for å se alene. Ikke at det er noen å se skrekkfilmer med. Samboeren min syns ikke det er noe spennende å se på og venninna mi er lettskremt. Så da sitter jeg alltid å ser det alene. Kanskje derfor jeg ikke er så lett å skremme. Denne filmen derimot er ikke for de lettskremte og til og med jeg satt og syns den var litt nifs, men jeg liker den følelsen man får av å se skrekkfilmer. Jeg har lært meg å ikke frykte noe av det jeg ser på. Selvom jeg må ærlig innrømme at jeg så meg over skulderen når jeg skulle på do, etter filmen. Om du liker å bli skremt så er dette definitivt filmen for deg.

Har du sett denne filmen? Hva syns du om den?

Det verste med filmen er når han begynner å snakke for du kjenner at stemmen borer seg inn og gir deg frysninger. Jeg kan ikke si noe av det andre var skremmende, men den stemmen gav meg nesten mareritt. Så om du skal se denne filmen så ønsker jeg deg lykke til. For meg var dette et av mine beste kjøp faktisk og jeg gleder meg til å se den igjen.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg