Ukens middager

Enda en uke er over og denne uken har det vært noen spennende middager. Det vil komme noen oppskrifter på bloggen etterhvert, men akkurat nå er det kun en oppsummering av hva jeg har spist til middag denne uken. Kanskje du finner noe her som du kunne tenkt deg å lage også. Så la oss se hva som har vært på menyen denne uken.

Mandag: Tyrkisk pizza. Denne var så utrolig god. Jeg skal definitivt lage flere varianter av denne her en dag. Og selvfølgelig vil det komme oppskrift på hvordan man lager den.

Tirsdag: kyllingfilet med ost, ris, kyllingsaus og salat. Utrolig godt og veldig enkelt å lage.

Onsdag: grillskiver, ris og salat. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; disse grillskivene er så utrolig gode.

Torsdag: pasta og kjøttdeig med ost. Denne kommer også oppskrift på. Og det vil du ikke gå glipp av for den var så utrolig god!

Fredag: kylling, ris og sopp. Enda en oppskrift som kommer på bloggen etterhvert. Så det blir ganske mye godt på bloggen fremover. Ikke gå glipp av oppskriftene.

Lørdag: ble det middag hos svigermor. Rundstykker, pålegg, eggerøre og potetsalat. Nam! Også veldig koselig.

Søndag: i dag ble det big one til middag fordi jeg har sittet med jobb og malt i hele dag. Da var det godt å ta en lett middag.

Og det var hele ukens middager. Om du ikke vil gå glipp av oppskriftene til de middagene jeg har skrivd at det vil bli oppskrifter på, burde du følge bloggen på facebook. Link finner du under her. Også kommer det jo mange andre gode oppskrifter som du ikke vil gå glipp av.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg