Ukens middager

Det er på tide å vise ukens middag og forhåpentligvis spre litt inspirasjon. Desverre er ikke alle dagene like bra. Grunnen til det er fordi jeg har holdt på her hjemme. Dere som følger bloggen min vet jo dette så jeg skal ikke gå for mye inn på det. Nå er det tid for litt middagsinspirasjon. Her har dere middagene vi har spist denne uken.

Mandag: havrepizzasnurrer med pepperoni ble middagen på mandag. Rett og slett fordi dem hadde ligget i frysern en stund og trengte å spises opp. Oppskriften finner du faktisk ved å trykke HER fordi dem har jeg delt oppskriften til før.

Tirsdag: ble det taco. Det er lett å lage og det smaker så utrolig ggodt.

Onsdag ble det ikke noe middag fordi jeg var så sliten at jeg ikke orket å lage noe. 

Torsdag: hadde vi grillskiver og ris. Og tomatene er fra plantene i vinduskarmen.

Fredag: bbledet frossenpizza. Da var jeg så utslitt at jeg ikke klarte å lage noe og da er det jo kjekt med noe som går fort.

Lørdag: pølse og makaroni stod på menyen da. Dette smakte ekstra godt nå fordi det er en god stund siden vi hadde dette sist.

Søndag: fiskepinner m/ kålstuing og ovnsbakte poteter. Alt er ekstra godt når det er en stund siden man spiste det sist, men fiskepinner er jo alltid godt da.

Og det var alt fra denne ukens middager. Vil du få mer inspirasjon og mange nye oppskrifter bør du følge med på bloggen fremover. Du finner link til bloggen sin facebooksiden under her. Følg den så går du ikke glipp av det som kommer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg