Ukens middager

Forhåpentligvis er det litt mer inspirasjon i dette innlegget enn det har vært tidligere. Nå spiser jeg egentlig bare det jeg har lyst på og koser meg så mye jeg kan. Og da blir det gjerne litt mye surr. Så nå har jeg jo prøvd å lage litt bedre middager. Hvertfall inni mellom. Her kommer altså middagene for denne uken.

Mandag: vi startet dagen litt kjedelig og gikk for pølse i lompe. Det er jo så utrolig godt og de på bildet over her er da min absolutt favoritt. Jeg var ikke noe glad i det før, men nå vil jeg heller ha disse enn grillpølser/wienerpølser.

Tirsdag: Amerikansk gryterett med salat og hvitløksbaguett ble det denne tirsdagen. Det er jo kjempe godt og nå har jeg syns at det smaker bedre med skikkelig god hverdagsmat fremfor fastfood og surr. Selvom det også blir litt av det også.

Onsdag: dette er den beste frossenpizzaen. Det er grandiosa sin mozarella pizza. Den er så god, sier hu også har den ligget i frysern nå hvertfall en måned.

Torsdag: Vi fant sånn ferdig middag til 10,- så da kjøpte vi 1 til hver. Ja, det er egentlig til 2 personer, men jeg er glad for at jeg hadde en hel pakke selv fordi potetene smakte så ekkelt. De var rett og slett grusomme. Om det var på grunn av datoen eller om de generelt smaker ekkelt, vet jeg ikke. Jeg har aldri kjøpt det før og jeg kommer heller aldri til å kjøpe det ikke. Nei, man må lage middagen fra bunnen om det skal bli bra.

Fredag: for å kose oss litt ekstra mye så ble det rekesmørbrød på hjemmelagd loff. Så jeg satt å skrellet reker og så på Bloggerne. Da gikk det plutselig veldig fort. Også smaker det jo helt fantastisk.

Lørdag: Siden jeg var alene hjemme i går og hadde en ganske kjip dag psykisk, slo jeg til med taco. For det er noe av det beste jeg vet, om man ser bort i fra fredagens smørbrød.

 

Søndag: igjen ble det pølse fordi jeg hadde hatt 2 dager med ekstrem depresjon og orket faktisk ikke stelle i stand masse greier i dag. Så får jeg heller lage noe litt mer spennende i morgen.

Ja, det var ikke så ille ukesmeny dette, var deg vel? Og om du ikke ble inspirert av det så trenger du ikke fortelle meg det. Da var vel ikke dette innlegget ment for deg. Til alle andre så håper jeg dere fant litt inspirasjon eller hvertfall syns det var koselig å se ukens meny. Om du ikke vil gå glipp av neste ukes meny eller noen av oppskriftene jeg legger ut så burde du følge bloggen på facebook. Du finner linken under her sammen med link til andre steder du kan følge meg. Så får vi se hva jeg finner på neste uke.

Følg meg her:

Fscebook(bloggen) instagram youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg