Ukens middager

Denne uka startet og sluttet bra, men de middagene i mellom der kan jeg ikke akkurat skryte av. Det blir jo litt sånn når man plutselig ikke har ork til å gjøre noe eller har hundre andre ting å gjøre, men jeg har hvertfall klart å lage middag til hver dag og det er jeg faktisk veldig stolt av. Det har faktisk gått så bra at vi ikke har bestilt fastfood/mat på døra på 1½ måned. Ja, dette må vel være en ny rekord. Så da er det ikke så nøye om maten er fancy eller ikke, så lenge den er hjemmelagd.

Mandag: knakkpølse og ertestuing. Dette er det lenge siden jeg har spist og da er det jo alltid litt ekstra godt. Jeg er jo veldig glad i ertestuing, så det må vi ha oftere.

Tirsdag: til litt travle hverdager så varmer jeg bare kyllingklubber og nuggets i air fryer. Ikke veldig spennende, men det er jo utrolig godt. Også spiser jeg heller frukt og grønt som mellommåltider. I tillegg har jeg jo smoothie hver dag.

Onsdag: da ble det taco. Det er noe jeg aldri får nok av. Jeg tror jeg kunne spist taco hver dag. For det er jo så mange varianter man kan gjøre det på.

Torsdag: ble det nuggets og pommes frites. Jeg ser jo at jeg må begynne å spise mye sunnere fremover, men noen dager blir det jo så mye annet å gjøre og da er det ikke energi til å lage middag. Så der har jeg jo noe å jobbe med.

Fredag: glemte jeg å ta bilde, men da hadde vi også taco akkurat som tidligere I uka. Vel, det var lomper i stedenfor skjell, men ellers var det sånn cirka det sammen. Som sagt er jeg veldig glad i taco. Særlig med masse grønnsaker og guakomole.

Lørdag: og så var det pølse. Jeg har jo fått helt dilla på Finsbråten sine ostepølser. Åh de er farlig gode!

Søndag: og så avsluttet vi denne uken med fisk. Som jeg har savnet det. Nå som jeg har spist dette så kjenner jeg at jeg trenger mer sånt i hverdag. Så da må jeg prøve å få lagd litt hverdagsmiddager fremover.

Om du ikke vil gå glipp av litt sunnere og bedre mat fremover så burde du følge bloggen på facebook. Linken finner du under her. Da vil du heller ikke gå glipp av alle de gode oppskriftene på mat, bakst og drikke. Og det vil du ikke for det kommer mye digg fremover.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg