Ukens middager

Jeg har helt glemt å ta bilder av alle middagene vi har hatt denne uken, men jeg har et par bilder og helt ærlig er det ikke så veldig mye vits å ha så mange flere bilder enn disse to. For når det var så mye annet å lage i løpet av dagen så gadd jeg ikke å lage noe fancy middag. Det ble jo litt variasjon, men alt er kyllingfilet. Og jeg skjønner om det blir veldig kjedelig for dere, men det var det jeg hadde å bruke i dette eksperimentet jeg har hatt. Noe som derimot ikke er kjedelig er de oppskriftene som vil komme på bloggen etterhvert. Så hvis du ikke vil gå glipp av mange fine oppskrifter hver uke så burde du følge med på bloggen. Link til facebookgruppen til bloggen finner du nederst i innlegget. Om du har lyst til å få med deg hva jeg har hatt til middag i løpet av uken så kommer det her:

Mandag: Vi startet uken med en helt enkel kyllingmiddag (som du kan se på bildet over). Jeg kokte grønnsaker og stekte kyllingfilet. Utrolig enkelt, men også veldig godt.

Tirsdag: Da snittet jeg kyllingfileten og hadde parmesan inni. Til denne hadde vi salat. Igjen en veldig enkel middag som ikke krevde så mye mer enn forrige middag. Denne likte ikke jeg så godt. Jeg syntes ikke smaken av parmesan var noe godt, men det er nå meg.

Onsdag: Her lagde jeg en form med kyllingfilet i strimler, tomat fra “hagen” (vinduskarmen), rødløk, chili, krydder og olje. Så toppet jeg det med litt revet ost og inn i ovnen. Som tilbehør hadde jeg kuttet opp en frisk salat. Denne skulle jeg gjerne ha tatt bilde av, men det glemte jeg helt bort.

Torsdag: Igjen ble det stekt kyllingfilet, men denne gangen med en nydelig guakomole (oppskrift vil komme etterhvert) og en salat.

Fredag: En god kyllingsalat med krydret, strimlet kylling som dere kan se på bildet under her.

Lørdag: Siden jeg var alene hjemme og ikke gadd å lage noe middag, varmet jeg bare opp noen kyllingvinger. Resten av dagen spiste jeg mye frukt og drakk smoothie, så jeg fikk i meg mye selvom middagen ikke var så stor.

Søndag: Helt til slutt avsluttet vi denne uken med en helt vanlig stekt kyllingfilet med kokte grønnsaker.

Og jeg vet at noen nå klør i fingrene etter å fortelle meg at dette ikke er godt nok til en middag, men det har dere virkelig ikke peiling på. Dessuten fatter jeg ikke hvorfor folk henger seg opp i mengden jeg spiser, hva jeg spiser og ikke spiser. Jeg legger ut dette fordi jeg syns det er gøy å dele og kanskje noen kan få litt inspirasjon. Dessuten er ikke dette en vanlig uke. Fordi denne uken har jeg testet ut om Pintrest sine tips og triks til en bedre hverdag osv. fungerer. Om dette ikke er noe du kunne tenkt deg å spise eller at det er noe som mangler så er det helt greit, men du trenger ikke å fortelle det til meg. For meg har dette vært mer enn nok å spise og jeg har ikke gått sulten til sengs fordi middagen min ikke har inneholdt det ene eller det andre. Jeg spiser mer enn en gang om dagen. Så hver så snill og ikke kom til meg og fortell at jeg spiser for dårlig middag, for det er opp til meg hva jeg vil putte i meg og ikke.

Dette ble et litt “irriterende” innlegg, men jeg bare føler at jeg må fortelle det fordi jeg får så mange kommentarer på nettopp dette. Mange flotte kommentarer også og jeg vil veldig gjerne fokusere på det positive. Derfor er det veldig sjeldent at jeg svarer på de som har noe negativt å si. Jeg vil heller svare alle de flotte menneskene som faktisk liker det jeg deler og tar seg tid til å gi en positiv tilbakemelding. Så disse menneskene vil jeg veldig gjerne takke for så mange flotte tilbakemelding på både oppskrifter og alt mulig annet. TUSEN TAKK!! Jeg ser dere og jeg setter enormt pris på hver og en av dere herlige mennesker.

Hvis du ikke vil gå glipp av alle oppskriftene som kommer (både fra denne uken, men også videre) så burde du følge bloggen på facebook. Kun der vil du få varsel hver gang jeg har kommet med noe nytt på bloggen. Linken finner du nederst her. Det er så mye godt i vente så dette vil du ikke gå glipp av.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg