Ukens film og serie

Jeg ser jo ganske mye filmer og serier så jeg tenkte det kunne være gøy å starte med ukens film og serie. I løpet av uken ser jeg på filmer og kanskje kommer over noen nye serier som jeg liker. Så kan jeg dele dem med dere i slutten av uken. Det kan hende at jeg ikke kommer med både filmer og serier hver uke, men jeg skal hvertfall få til en av dem i det minste. For når det kommer til serier så er det ikke så veldig mange serier som jeg faktisk ser på og som jeg syns er bra, men jeg har jo sett på mye før som jeg ser igjen nå. Det er jo også noe jeg kan skrive om. Så vi får se hvordan det blir. Man kan jo få sett mye i løpet av en uke, men hvis jeg begynner på en serie så kan jeg jo fortelle om det jeg har sett (hvis jeg ikke har sett hele allerede). Uansett så tenkte jeg vi kunne starte første i dag. Hver søndag vil det komme nye filmer og/eller serier så dette kan jo bli gøy.

Ukens film er: Cult Of Chucky

Vi begynner liksågodt med en skrekkfilm siden det er det jeg har sett denne uken. Chucky er jo en ganske kjent karakter, men jeg kan jo fortelle litt om filmen allikevel. Det handler om en dukke som er besatt av en seriemorder. Jeg vet ikke hva det er, men jeg har virkelig fått sansen for disse type skrekkfilmene. Disse dukkene er creepy, men samtidig er dem jo litt søte. Faktisk skulle jeg ønske jeg hadde en Chucky dukke eller hvertfall en liten figur. Dette er jo den tredje filmen jeg har sett med Chucky og jeg ser alle filmene om dukker på Netflix. Denne filmen ligger dessverre ikke på Netflix. Jeg har kjøpt denne selv og jeg håper å få tak i resten av Chucky filmene etterhvert. For jeg har faktisk ikke sett alle sammen ennå, men det er altså planen. I denne filmen får både se Chucky og Tiffany. Det syns jeg er ganske gøy, å se de to sammen. Så denne filmen syns jeg var veldig spennende, men ikke så veldig skummel.

Ukens Serie er: Alice In Borderland

Denne serien syns jeg var så utrolig spennende. Den ligger på Netflix og er en ganske crazy serie egentlig. I denne serien så er de med i et spill. På en måte litt som SAW filmene, bare ikke like brutalt så må dem ta noen tøffe valg og gjøre alt for å overleve. Jeg syns dette var utrolig spennende og var igjennom serien på noen få netter. Det ligger kun en sesong ute, men det kommer en til fordi det er fortsatt ting som må løses i denne serien. Så om du vil se denne serien med mye spenning og harde valg så ligger den altså på Netflix. Absolutt en serie jeg anbefaler om du liker den type serier.

Har du sett filmen eller serien før? Hva syns du om dem? Og hvis du ikke har sett noen av dem, fortell meg gjerne om du kommer til å se dem etter å ha lest om dem her.

Husk også å følge bloggen på facebook HER om du vil få med deg mer film/serietips.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg