Ukens film og serie

Dette innlegget kom litt sent, men det har vært en ganske vanskelig dag og dette innlegget ble derfor ikke begynt på før nå. Så la oss ta en titt på det jeg har sett på denne uken. Jeg tror kanskje dere vil like dem, så kanskje dere finner noe dere har lyst til å se på fra ukens film og serie denne gangen. Så her har dere ukens underholdning:

Ukens film: Coraline

Helt ærlig vet jeg ikke om dette egentlig egner seg for barn, men det er hvertfall en veldig bra film som jeg liker virkelig godt. Den er utrolig spennende, sær og creepy. Nøyaktig slike filmer jeg liker å se på. Det er litt som Tim Burton sine filmer, men denne er nok ikke han sin dessverre. Man skulle nesten tro det da, med tanke på hvordan den er lagd. Så hvis du liker Tim Burton sine filmer så vil du garantert like Coraline. Her får du et eventyr fra en annen verden som virkelig setter deg på kanten av stolen. Dette er faktisk en av mine absolutt favorittfilmer som jeg gjerne kan se igjen og igjen. Har du ikke sett den før så burde du absolutt se den.

Ukens serie: Ghost Wars

Dette er en utrolig spennende serie som jeg holder på å se. Den handler om gjenferd, men ikke på den vanlig måten. Når jeg begynte å se på denne serien så viste jeg ikke helt hva jeg kunne forvente. Jeg hadde ikke lest om serien eller sett traileren. Det eneste jeg viste var at en av skuespillerene fra Victorious var hovedrollen. For meg var det nok fordi jeg syns han er en god skuespiller. Så jeg satt meg ned og begynte å se denne serien, uten noen forventninger eller noe sånt og det må jeg bare si; denne serien er utrolig bra. Jeg digger den fordi den har den historien som handler om kun en by og alt skjer innenfor denne byen. Nå har jeg kommet til episode 10 og det begynner virkelig å bli spennende. Det har virkelig vært spennende hele veien, men nå er jeg veldig spent på hvor dette ender og hva som faktisk kommer til å skje med denne byen. Så hvis du liker spennende, creepy og bizarre serier så burde du definitivt se denne.

Noen av disse du kunne tenkt deg å se på?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg