Ukens film og serie

Ja, da var det enda en uke som nærmer seg slutten. Bare jeg som syns disse ukene går veldig fort? Vel, nå har jeg jo faktisk noe å gjøre hele tiden. Jeg syns bare det går ekstremt fort. Man blunker og plutselig hadde det gått en time. Hvertfall sånn det føles for meg, mens andre kanskje syns tiden går alt for sakte. Om du er en av dem så kanskje du burde finne på noe å gjøre. Hva med å se en film eller begynne på en serie? Her kommer hvertfall min favoritt denne uken.

Ukens film: Not Forgotten

Jeg syns dette er en spennende film. Kanskje ikke den beste, men den er absolutt en film jeg likte å se på. Noen vil kanskje si at den er skummel, men jeg syns ikke det. Dette er en film jeg har kjøpt selv og grunnen til at jeg kjøpte den var fordi jeg hadde et minne om å ha sett den. Jeg husket ikke filmen, men jeg viste jeg hadde sett den en gang for mange år siden. Så jeg kjøpte den og nå har jeg sett den. Det er ingenting i filmen jeg husker, bare at jeg syntes den var bra. Om jeg kan si at jeg sitter igjen med amme følelsen nå vet jeg ikke, men det var spennende og jeg likte å se den. Det var bare ikke en skikkelig bra film som jeg gleder meg til å se. Jeg så den og ferdig med det. Helt ærlig har jeg ikke så veldig mye å si om denne filmen så la oss gå videre.

Ukens serie: The Haunting Of Bly Manor

Og så var det enda mer gjenferd og skumle ting å se på. Jeg bare elsker denne typen serier. Dette er en serie jeg har ventet litt med å se, men når jeg startet klarte jeg nesten ikke å slå det av igjen. Med andre ord er dette en serie som er så full av spenning at man bare må se en episode til. Og hvem liker vel ikke en slik serie? Så dette er absolutt en serie for deg som liker spøkelseshistorier, for det er nøyaktig hva dette er. Har du Netflix så kan du se denne serien der.

Noe av det beste med denne serien er at episodene er lange. Jeg hater episoder som varer i 20 minutter. Da klarer man ikke å komme så godt inn i det at man må se en til. I tillegg har den ikke masse intro så man blir ikke avbrutt når man vil se mer. Så ja, det er mange gode grunner til å begynne og se denne. Jeg har kommer til episode 6 og akkurat nå står den på pause (fordi jeg skal se mer etter å ha skrivd dette innlegget). Det er derfor mye jeg ikke har fått med meg enda, men frem til nå er den absolutt en bra serie som jeg kan anbefale.

Ellers er det jo også mye annet spennende på Netflix og andre streaming tjenester som man kan se på så jeg tror nok du skal klare å finne noe og se på hvis du kjeder deg og vil ha tiden til å gå fortere.

Følg bloggen på facebook HER

4 kommentarer
    1. Ser serier på nrk.no og så nylig en serier om dørvakter i Sverige. Ser på ymse serie, likte danske Ulven kommer selv om den handler om tragiske ting som det er alt for mye av. Var nettopp 5 km i skogen og det var deilig. Nå skal jeg slappe av litt. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg