Ukens film og serie

Denne uken har det gått mest i serie, men jeg har også fått sett et par filmer. Den ene var ikke fult så bra, så derfor valgte jeg den andre. Begge var horror, men det er jo ganske mye dårlig horror som er lagd. Derfor vil jo ikke alt jeg ser på være noe bra. Og kanskje jeg kommer med et innlegg senere om dårlige filmer, men akkurat nå vil jeg fortelle om noen bra filmer og serier. Så la oss se hvilken film og serie jeg har sett denne uken.

Ukens film: House Of Voices 

Dette er (som det meste jeg har sett på i det siste) en horror film. Jeg vil nok ikke si at den er veldig skummel. Den har allikevel noen få høye lyder man kan skvette av, men filmen i seg selv er ikke skummel (i mine øyne). Jeg syns den er veldig spennende og handlingen er veldig bra. Det er en ganske tragisk historie, som så mange andre horror filmer ikke ender bra. Til å være en film som kostet så å si ingenting så ble jeg veldig overrasket. Når jeg har kjøpt horror filmer på tilbud før så har det bare vært skrot, men denne gangen fikk jeg faktisk en god del bra. Så denne er absolutt å anbefale om du liker spøkelseshistorier. Jeg likte den hvertfall veldig godt og jeg kommer definitivt til å se den igjen.

Ukens serie: The Big Bang Theory

Dette er en ganske kjent serie, men siden det er den serien jeg ser på nå så tenkte jeg at jeg kunne ta den med her. Denne serien har vært en del av mitt liv i mange år nå. Om det gikk en episode på tv så måtte jeg alltid se på den, selvom det var en episode jeg hadde sett mange ganger før. Det er allikevel noen episoder jeg ikke har sett ennå, så jeg ønsket meg samlingen og fikk den til jul 2019 av min samboer. Nå har jeg sett ferdig sesong 4 og bruker kveldene fremover til å se videre. Det gir meg mye latter og glede så jeg liker denne serien utrolig mye. Som regel er ikke jeg så fan av komedie, men her er altså et av unntakene. Og det faktum at jeg liker det meste som denne serien handler om gjør det jo enda bedre. Så The Big Bang Theory er min favoritt tv-serie.

Og det var alt for denne gang. Om det kommer en serie neste søndag vet jeg ikke. Jeg har bare sett på denne serien i det siste. Den er faktisk veldig vanskelig å legge fra seg, men vi får se. Kanskje jeg kommer over noe spennende.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg