Tyson i bilder

Da jeg bodde i Geithus så fikk vi besøk av brodern og svigerinna mi. De hadde jo da med seg Tyson som er en veldig snill og god rottweiler. Han lekte og hadde det utrolig koselig i hagen. Han tygde opp en fotball mens han var på besøk og var rett og slett bare sjarmerende. Så da måtte jeg jo ta noen bilder mens han først var på besøk. Så jeg tok frem Sony kameraet mitt og knipset noen bilder av den gode gutten. Så i dette innlegget skal dere få se de gamle bildene fra sommeren 2016 som jeg har fremkalt. Jeg har også brukt et av disse bildene på en veske til eierne til Tyson til jul en gang. Så det ble jo en veldig personlig og koselig julegave.

Tyson er veldig fotogen kan man si. Så det var jo ikke vanskelig å knipse noen bra bilder av han i hagen. Det er så klart noen jeg er mer fornøyd med enn andre, men dette er bildene jeg ble mest fornøyd med og fremkalte. Jeg tok jo mange flere bilder, men han ville jo leke med ballen og da klarte ikke kameraet mitt å få bra bilder. Akkurat det syns jeg er litt kjedelig for jeg skulle ønske jeg kunne fått skikkelig bra bilder der dyr er i bevegelse. For eksempel en fugl som flyr eller Tyson som rister i filler en fotball. Jeg elsker kameraet mitt og kvaliteten på bildene, men jeg ønsker samtidig det lille ekstra. Nå er ikke jeg en proff fotograf så jeg hadde jo hatt mye å lære hvis jeg skulle tatt bilder som var såpass bra, men det hadde vært gøy å lære mer. Jeg har jo f.eks aldri brukt et speilreflekskamera i hele mitt liv. Jeg har faktisk ikke hatt et skikkelig kamera før jeg skaffet meg det jeg har nå. Det er jo bare noen få år tilbake. Så det at jeg har fått såpass bra bilder med det kameraet er jeg jo veldig glad for. Men jeg må jo si at jeg liker best å ta bilder av blomster og ting som står stille. Hvertfall når det kommer til kameraet. Mobilen er det litt annerledes med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg